در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
مکالمات سخت دقیقا این است: سخت است. آنها ممکن است موضوعاتی را شامل می شوند که شامل نظرات، استدلال یا تعصبات گرم شده است. اما داشتن این گفتگوها نباید منفی باشد و می تواند یک راه عالی برای بهبود فرهنگ شرکت شما باشد. پیوستن به تنوع، حقوق صاحبان سهام و مشارکت متخصص استرلینگ د Summerville به عنوان او بحث می کند که چگونه می توانید اجازه دهید فضا به چالش کشیدن مکالمات در تیم یا سازمان شما. اولین Sterling راهنمایی برای ایجاد یک محیط زیست با ایمنی داخلی برای همه کارکنان، سپس بر روی این موضوع برای بررسی عناصر محیط هایی که تلاش برای ورود به آن را بررسی می کنند، انجام می دهد. او سپس به دلیل گفتگو هایی مانند این می تواند خیلی گرم شود و آنچه را که می توانید انجام دهید برای حفظ یک فضای امن برای همه طرفین برای بیان خود. در نهایت، استرلینگ مفاهیم را پوشش می دهد که از فضاهای امن حمایت می کنند، از جمله فرهنگ شرکت، حس اعتماد و خرید جمعی. اگر شما به دنبال تعامل با کسانی که در اطراف شما هستند و به دیگران کمک می کنند، همین کار را انجام دهید، این دوره را بررسی کنید. این دوره توسط Madecraft ایجاد شده است. ما خوشحالیم که این آموزش را در کتابخانه ما برگزار کنیم.
عنوان اصلی : Creating Safe Spaces for Tough Conversations at Work
سرفصل های دوره :
مقدمه:
مواجه شدن با مکالمات سخت
1. محیط های ایمن:
گفتگوهای سخت
فضاهای امن را تعریف کنید
باز کردن پتانسیل فضای کاری
ایجاد یک فضای امن
2. محیط های فراگیر:
تاثیر هویت
محیط های فراگیر
ساخت یک پایه برای فضاهای ایمن
3. محیط حسابداری:
سیستم های بی عدالتی
مسدود کننده های فضای امن
حفاظت از فضاهای امن
4. توسعه فرهنگ:
هنجارهای فرهنگی
ساخت تیم و ارتباطات
ایمنی روانشناسی
5. سیاست های ساختمان اعتماد:
استفاده از تمرینات
انتظارات سازمانی
کدهای رفتاری
تقویت مداوم
6. رهبری و خرید جمعی:
حضور رهبری
HR و پشتیبانی مدیریتی
یک روستا را می گیرید
نتیجه گیری:
حرکت به جلو
Creating Safe Spaces for Tough Conversations at Work
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش اشتباهات Data Science برنامه نویسان پایتون و اجتناب از آن ها
تجزیه و تحلیل کسب و کار: داده های فروش
مهار کردن تغییر و تبدیل آن به فرصتی برای بروز پتانسیل های تان
آموزش پیشرفته بازاریابی محتوا
استراتژی هایی برای جلو رفتن در موقعیت هایی که گیر کرده اید
آموزش محقق کردن پتانسیل های تان
آموزش ارتباط بر سر عدم توافق ها
آموزش استفاده از داشبوردهای سلامت عمومی
در ارتباطات کاری مبتنی بر ویدیوها فردی اثر گذار شوید
آموزش استفاده از فیدبک ها برای افزایش بهره وری