در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
یادگیری برای ایجاد مدل های سطحی سخت در مخلوط کن
یادگیری برای استفاده از اصلاح کننده بولین و تکنیک های مربوط به آن
یادگیری به دارایی های بافت در ماده نقاش
یادگیری برای ایجاد یک پروانه از شروع به پایان
یادگیری مدل سازی پلیر در مخلوط کن
عنوان اصلی : Creating 3D assets by Jose David Ramirez
سرفصل های دوره :
00. ارائه
01- مقدمه
02 بلوک خارج - مرز
03-بلوک خارج - چوب
تظاهرات 04-booleans (اختیاری)
چوب برش 05
06 بلوک خارج - صفحه
07 بلوک خارج - قسمت قسمت 2
08-block out - گنبد
09-بلوک خارج - حلقه
10 بلوک خارج - حلقه قسمت 2
11 بلوک خارج - لنگر
12 بلوک خارج - پیچ (Addon)
13 بلوک خارج - پیچ
14 بلوک خارج - دستگیره
15 بلوک خارج - GEM
16-high poly - modifiers
17-high poly - قسمت 2
18-high poly - قسمت 3
19-high poly - قسمت 4
20 نامگذاری
21 رفتن به zbrush
22 - رفتن به zbrush - قسمت 2
23-جزئیات - مرز
24 جزئیات - بخش مرزی 2
25 جزئیات - چوب
26-جزئیات - صفحه
27-جزئیات - گنبد و پیچ و مهره
28-جزئیات - GEM
29 - جزئیات - دستگیره
30-decimation
31-decimation - قسمت 2
32-Reprotology
33-retopology - قسمت 2
34-UVS
35 گروه
36 گروه بندی - قسمت 2
37-آمادگی برای نقاشی ماده
38 پخت
39-texturing
40-texturing metal
41-texturing metal - قسمت 2
42 چوب بافت
43-texturing metal - تنظیمات
44- رندر و صادرات بافت
45-تکمیل صادرات بافت - قسمت 2
46 آماده سازی برای رندر
47- رندر
48-Portfolio
49 بسته
Creating 3D assets by Jose David Ramirez
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.