در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
این انیمیشن ها را برای نمونه کارها خود بسازید همانطور که توسط پیاده روی های بسیار مؤثر هدایت می شوید. این سری های آموزش دستی به گونه ای طراحی شده اند که شما را به تدریج با اصول انیمیشن آشنا می کنند. هر تمرین به فیلم های قابل هضم شکسته می شود تا با سرعت خود دنبال کنید. پروژه های انیمیشن خود. اینها همان تکنیک ها و اصولی هستند که من برای کسب جوایز در جشنواره های بین المللی فیلم استفاده کرده ام. برنامه درسی در حال حاضر از بیش از 110+ فیلم آموزشی (19+ ساعت) تشکیل شده است و در گروه آکادمی خصوصی ما مربیگری و بازخورد شخصی را ارائه می دهد.
عنوان اصلی : yakketyyak - Getting Started in 2D Animation
سرفصل های دوره :
01 مقدمه و زمینه:
001 - مقدمه دوره - آنچه می آموزید
002 - درباره من
003 - Sm-1
004 - کتابها و منابع
005 - انیمیشن چیست - زمینه
006 - انواع انیمیشن
007 - تمرکز ویژه ما
008 - محدودیت های fbf
009 - Sm-2
02 Tools Of The Trade:
001 - مقایسه نرم افزار و ترجیحات شخصی
002 - خطوط لوله توضیح داده شد
003 - یک نرم افزار تنها چیزی است که برای شروع نیاز دارید
004 - Bitmap در مقابل Vector (1)
005 - رایانه لوحی خود را برای انیمیشن تنظیم کنید
006 - نحوه وارد کردن فایل های منبع و فیلم های ویدئویی به هر نرم افزاری
03 مبانی Adobe Animate CC:
001 شروع یک سند جدید
002 بیشترین بهره را از برس خود ببرید
003 رابط های اصلی را معرفی می کند
004 تنظیم رایانه لوحی خود برای انیمیشن - نسخه متحرک
04 مبانی رنگ آمیزی تلویزیون:
001 رابط و میانبرها
002 برس و ابزارهای دیگر
003 در حال افزودن بافت به فریم های انیمیشن شما
003 سفارشی کردن برس شما
004 خط زمانی شماره 1 را نشان می دهد
005 خط زمانی شماره 2 را نشان می دهد
006 خط زمانی شماره 3 را نشان می دهد
007 motion tweening
قاب های رنگی 008
009 تکرار کنش ها
05 اصول طراحی:
001 - خودانگیزه شماره 3
002 - تمرین های طراحی برای انیمیشن
003 - پرسپکتیو مکعب قسمت 1
004 - پرسپکتیو مکعب قسمت 2
005 - پرسپکتیو مکعب قسمت 3
006 - طراحی جدید اشیاء ارگانیک با فرم - تمرین
007 - ترسیم بدن از روی خیال - قسمت 1
008 - ترسیم افراد از روی تخیل - قسمت 2
009 - اشاره 1
010 - اشاره 2
011 - اشاره 3
012 - اشاره 4-3
013 - ترسیم مناظر طبیعی با فرم و اجتناب از مماس
014 - محیط های شهری
06 مقدمه اصول:
001 - اصول (1)
002 - فرآیند اصلاح انیمیشن مرحله ای - سخنرانی 1
003 - فرآیند اصلاح انیمیشن مرحله ای - سخنرانی 2
07 انیمیشن تمرین 1 Swarm In Flash:
001 - پوست پیاز
002 - ذره متحرک 1
003 - فاصله متغیر - ذره 2
004 - رگه حرکت - ذره 3
005 - خودانگیزه
006 - شروع یک گروه - اقدام ثانویه
007 - ازدحام 2
008 - صادرات
009 - رمزگذاری
010 - با استفاده از نمادها
011 - خودانگیزه شماره 5
08 انیمیشن تمرین 2 پرش توپ:
001 - معرفی جاذبه و توپ پرش
002 - توضیح توپ پرش
003 - تنظیم مسیر 2
004 - ترسیم فریم های کلیدی
005 - خرابی
006 - زمان بندی فریم های کلیدی
007 - در بین
008 - انجام تنظیمات
009 - ویرایش چندین فریم
010 - اضافه کردن دم
011 - پرسپکتیو سه بعدی
012 - توپ پرش در پرسپکتیو - نمایش انیمیشن
013 - Sm
014 - Sm
015 - EXTRA - تایم لپس ساختن نمونه های پرش توپ + تفسیر
09 انیمیشن تمرین 3 - چرخه پیاده روی در TVPaint:
001 - معرفی مفهوم چرخه پیاده روی
002 - چرخه راه رفتن ربات ساده
003 - راه رفتن تمام بدن پاها (بهبود)
004 - حاشیه نویسی پوزها
005 - اضافه کردن بازوها
006 - چرخه پیاده روی در زاویه سه بعدی (پیشرفته)
007 - چرخه پیاده روی در حال حرکت به جلو
008 - Sm-8
009 - متحرک کردن یک چرخه پیاده روی زیبا - فرآیند من
010 - آماده سازی 1 - سفارش فریم
011 - Prep 2 Anatomy-1
10 تمرین انیمیشن 4 - چرخش و هدف در TVPaint_:
001 بین درس 01 - بینبینهای مستقیم و زمانبندی
002 بین درس 02 - طرفداری و فاصله
003 - مقدمه ای بر نسخه ی نمایشی نوبت و هدف
004 - مرجع تصویرسازی و مطالعه
005 - شروع قوی با چند حالت کلیدی خوب
006 - انیمیشن غنی از اطلاعات + کارهایی که نباید انجام داد
007 - اضافه کردن کلیدهای اضافی و خرابی ها
008 - ترتیب ترسیم فریم های شما
009 - اضافه کردن ظرافت و جزئیات به انیمیشن شما
010 - زمان بندی انیمیشن خود را بعد از کلیدها و خرابی ها
011 - پیش بینی دراماتیک و تحریف فریم های شما
012 - ساخت اغراق - حرکت کارتونی
013 - درباره نمودارهای زمان بندی
014 - فرآیند تایم لپس با توضیح
015 - فرآیند تایم لپس با توضیح
016 - نحوه تحقیق و انتخاب رنگ برای انیمیشن خود
017 - تقسیم نور و سایه - پلان
018 - قانون ارزشها
019 - cel به شخصیت متحرک سایه می زند
020 - چگونه فریم های انیمیشن خود را با رنگ پر کنید (در زمان رکورد!)
021 - خطوط رنگ آمیزی
022 - نقاشی پس زمینه در دمو فتوشاپ
023 - پاداش - نحوه اضافه کردن تاری حرکت
11 تولید انیمیشن:
001 - چگونه یک Shotlist برای انیمیشن خود بسازید
002 - ترکیب در افترافکت (قسمت 1)
003 - ترکیب در افترافکت (قسمت 2)
004 - ترکیب در افتر افکت (قسمت 3) ترفند پس زمینه سه بعدی اختیاری
005 - چگونه SOUND را به انیمیشن خود اضافه کنید (درس1)
006 - چگونه صدای انیمیشن خود را طراحی کنیم (درس 2)
007 - مراحل تولید انیمیشن
12 مرجع و الهام_:
001 - مرجع
002 - الهام بخش
13 داستان:
001 - ساختن داستان
002 - سلسله مراتب داستان
003 - ساختار داستان توضیح داده شد - صوتی ثابت
14 اصول استوری بردینگ:
001 - نظریه مونتاژ
002 - 180 قانون سخنرانی 1
003 - 180 قانون سخنرانی 2
004 - سخنرانی قانون 30 بدون ویرایش
005 - ترکیب برای داستان سرایی 1
006 - ترکیب برای داستان سرایی 2
007 - ترکیب برای داستان سرایی 3
15 نتیجه گیری:
001 - Sm-10
yakketyyak - Getting Started in 2D Animation
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
نوشتن و نشان دادن کتاب و طنز ( کمیک ) برای خوانندگان جوان و نوجوان
یادگیری عمیق : یادگیری عمیق با استفاده از پایتون برای مبتدیان
Data Build Tool (DBT) – اولین پروژه خود را بسازید
برنامه نویسی و شبیه سازی ربات Yaskawa
دوره کامل بازاریابی دیجیتال 17 دوره در 1 دوره
برنامه نویسی PySpark
آموزش Power BI Dax
دوره ابتدایی انگلیسی گفتاری : انگلیسی فشرده
آخرین روشهای بازاریابی اینستاگرام
برنامه نویسی ROS و شبیه سازی بوسیله آن