در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
الگوهای طراحی در C# OOP .NET برای C# پروژه های معماری نرم افزار با استفاده از الگوهای طراحی GOF تجزیه و تحلیل سیستم UML OOP
عنوان اصلی : Design Patterns In C# for Software Projects & Architecture
سرفصل های دوره :
مقدمه:
ارجاع الگوهای طراحی نرم افزار
الگوهای طراحی:
تاریخچه الگوهای طراحی
توصیف الگوهای طراحی
کاتالوگ الگوهای طراحی
طبقه بندی الگوهای طراحی
مسابقه - معرفی الگوهای طراحی
الگوهای طراحی خلاقیت:
مسابقه 1 - کارخانه انتزاعی
مشکل طراحی - 1
الگوی طراحی سازنده
الگوی طراحی سازنده در C#
مسابقه - سازنده
مشکل طراحی - 2
الگوی طراحی روش کارخانه
الگوی طراحی روش کارخانه در C#
مسابقه - روش کارخانه
مشکل طراحی - 3
الگوی طراحی نمونه اولیه
الگوی طراحی نمونه اولیه در C#
مسابقه - نمونه اولیه
مشکل طراحی - 4
الگوی طراحی Singleton
الگوی طراحی Singleton در C#
مسابقه - Singleton
مشکل طراحی - 5
مسابقه در مورد الگوهای خلاق
منبع الگوهای خلاق
بررسی شما مهم است!
الگوهای ساختاری:
آداپتور
توضیح منبع ساختار آداپتور
مسابقه - آداپتور
مشکل طراحی - 6
پل
توضیح منبع ساختار پل
مسابقه - پل
مشکل طراحی - 7
کامپوزیت
توضیح منبع ساختار کامپوزیت
مسابقه - کامپوزیت
مشکل طراحی - 8
دکوراتور
توضیح منبع ساختار دکوراتور
مسابقه - دکوراتور
مشکل طراحی - 9
نمای
توضیح منبع ساختار نمای
مسابقه - نمای
مشکل طراحی - 10
وزن پرواز
توضیح منبع ساختار وزن
مسابقه - وزن پرواز
مشکل طراحی - 11
پروکسی
توضیح منبع ساختار پروکسی
مسابقه - پروکسی
مشکل طراحی - 12
مسابقه در مورد الگوهای ساختاری - 1
مسابقه در مورد الگوهای ساختاری - 2
منبع الگوهای ساختاری
الگوهای رفتاری:
زنجیره ای مسئولیت
توضیحات زنجیره ای از منبع ساختار مسئولیت
مسابقه - زنجیره ای مسئولیت
مشکل طراحی - 13
فرمان
توضیح منبع ساختار فرمان
مسابقه - فرمان
مشکل طراحی - 14
مترجم
توضیح منبع ساختار مترجم
مسابقه - مترجم
iterator
توضیح منبع ساختار تکرار
مسابقه - تکرار
واسطه
توضیح منبع ساختار واسطه
مسابقه - واسطه
مشکل طراحی - 17
یادداشت
توضیح منبع ساختار یادداشت
یادداشت مسابقه
مشکل طراحی - 18
ناظر
توضیح منبع ساختار ناظر
مسابقه - Observer
مشکل طراحی - 19
حالت
توضیح منبع ساختار دولت
مسابقه - ایالت
استراتژی
توضیح منبع ساختار استراتژی
مسابقه - استراتژی
مشکل طراحی - 21
روش الگوی
توضیح منبع ساختار روش الگوی
مسابقه - روش الگوی
مشکل طراحی - 22
بازدید کننده
توضیح منبع ساختار بازدید کننده
مسابقه - بازدید کننده
مشکل طراحی - 23
مسابقه در مورد الگوهای رفتاری - 1
مسابقه در مورد الگوهای رفتاری - 2
منبع الگوهای رفتاری
مطالعه موردی Sysman - محصول مدیریت سیستم:
مقدمه
الزامات
طراحی
مشکلات طراحی 1-4
مشکلات طراحی 9-12
مشکلات طراحی 13-16
مشکلات طراحی 17-20
مشکلات طراحی 21-23
سخنرانی جایزه:
دوره توصیه شده و در دوره های دیگر من
Design Patterns In C# for Software Projects & Architecture
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
برنامه نویسی پیشرفته جاوا ، چند رشته ای برای پروژه های جاوا
الگوهای طراحی در جاوا OOP برای پروژه ها و معماری Java
PHP OOP: برنامه نویسی شی گرا برای پروژه های PHP
Java OOP : برنامه نویسی شی گرا برای پروژه های جاوا
مبانی C# برای مبتدیان : کدنویسی سی شارپ در و دات نت
الگوهای طراحی در C ++ OOP UML برای پروژه ها و معماری
JavaScript پیشرفته برای پروژه ها و موفق شدن در مصاحبه های شغلی
Makefile و GNU برای پروژه های C/C ++ در سیستم های لینوکس
برنامه نویسی شی گرا در زبان C#
الگوهای طراحی در OOP JavaScript برای پروژه ها ، مصاحبه های شغلی