در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در حرفه شما، طبیعی است که ناراحتی ها و اشتباهات را تجربه کنید. این تجربیات شما را با درس های ارزشمند و به شما ارائه می دهد که می تواند به شما در موفقیت در پایین دست کمک کند. در این دوره، Trevor Kasmar مشاور طولانی مدت دانش خود را در مورد اشتباهات شغلی مشترک به اشتراک می گذارد، به شما این امکان را می دهد که از این خطاها یاد بگیرند بدون اینکه آنها را تجربه کنید. تروور با مشخص کردن اهمیت سرمایه گذاری در خود به عنوان وسیله ای برای تمرکز تمرکز، بهبود خودآگاهی و حمایت از یک فرهنگ مثبت آغاز می شود. او سپس از طریق اشتباهات پیاده روی نمی کند تا مالکیت خود را در حرفه خود انجام ندهد و اجازه می دهد حواس پرتی شما را هدایت کند. در نهایت، Trevor درس های خود را در مورد سقوط به اشتراک می گذارد که می تواند از مردم لذت ببرد و تلاش کند تا ارتباط برقرار کند. پس از این دوره، شما لیستی از درس هایی را که می توانید به حرفه خود اعمال کنید، به شما کمک کنید تا به موفقیت کمک کنید.
این دوره توسط Madecraft ایجاد شد. ما خوشحالیم که این آموزش را در کتابخانه ما برگزار کنیم.
عنوان اصلی : Mistakes to Avoid in Your Career
سرفصل های دوره :
مقدمه:
عمدی
1. نه سرمایه گذاری در خود:
اشتباه تمرکز ذهنیت شما
فاقد خودآگاهی
ایجاد فرهنگ های سمی
2. رانندگی خود را رانندگی نکنید:
اتهام کار حرفه ای شما نیست
انگیزه های خود را یاد نمی گیرید
فراموش کردن برای مدیریت
3. گرفتن sidetracked:
شکست دادن اولویت بندی
گرفتن مسیر حداقل مقاومت
تمرکز بر خواسته ها، نه اهداف
مدیریت زمان خود را ضعیف
از بین بردن حواس پرتی
4. مردم خشنود:
دوستانه اما ناسازگار است
گفت: بله بیش از حد اغلب
5. توهمات ارتباطی:
برقراری ارتباط نامشخص
اعتماد ساختمان نیست
اجتناب از درگیری
اجتناب از بازخورد
نتیجه گیری:
مشاوره نهایی
Mistakes to Avoid in Your Career
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش داشتن مذاکرات قدرتمند پیشرفته
چطور یک مدیر راه دور عالی باشید
تفکر انتقادی و حل مسئله
ایجاد کردن عادات برنده شدن در خودتان
آموزش پیشروی در لحظه ( رهبری اجرایی )
چگونه اتلاف وقت در جلسات را متوقف کنیم
چطور در فضای دور کاری به چشم بیایید
آموزش استفاده از منابع داده سلامت عمومی
گرفتن شغل و نقش هوش تجاری در محیط کارتان
ایجاد یک فرهنگ که الهام بخش کارکنان تان باشد