در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
بلند شدن و در حال اجرا با موتور رندر V-Ray 5 در داخل 3ds Max. در این دوره، مربی Brian Bradley نشان می دهد که چگونه طیف وسیعی از 3DS MAX را با استفاده از بسیاری از ابزارهای پیشرفته و ویژگی های موجود در این نسخه از راه حل قدرتمند ارائه شده گسترش دهید. براون از طریق پوشش چندین ابزار جدید موجود در V-Ray 5.1، از جمله کتابخانه دارایی Cosmos Cosmos و Lister دوربین جدید V-Ray را از بین می برد. سپس او به مفاهیم بحرانی V-Ray، از جمله مواد، نمونه برداری تصویر، نقشه ها و نورپردازی ها، و همچنین نحوه ایجاد اثرات دوربین مانند عمق میدان و حرکتی حرکت می کند. به علاوه، او نشان می دهد که چگونه به راحتی جلوه های واقعی را به مدل های 3D خود اضافه کنید با استفاده از ابزارهای FX مانند Vrayfur.
عنوان اصلی : V-Ray 5 for 3ds Max Essential Training
سرفصل های دوره :
مقدمه:
رندر با V-Ray 5
نسخه های نرم افزار و فایل های تمرین
کار با پروژه های 3ds Max
رفع مشکلات پیوند دارایی
تنظیمات گاما و واحد
1. V-Ray 5.1:
مقدمه و نسخه های نرم افزار استفاده شده
کتابخانه دارایی Chaos Cosmos
VFB: ماسکهای کامل پیکسل
به روز رسانی تشک: مه و شفافیت
بهروزرسانیهای لغو مواد
حالت سوزاننده پیشرونده
VFB: بهبودهای رندر کانال ها را جدا کنید
لیست جدید دوربین V-Ray
چراغ های گنبدی چندگانه
حذف کننده اینتل
عناصر رندر: کت و براق
عناصر رندر: انسداد محیطی
2. جدید و به روز شده: ویژگی های برجسته V-Ray 5:
نمای کلی فریم بافر جدید
اختلاط سبک: قسمت 1
اختلاط سبک: قسمت 2
تصحیح رنگ و ترکیب لایه ای
با استفاده از ابزار History
جلوه های لنز تعاملی
مرورگر دارایی و کتابخانه مواد
پیش تنظیم و پیش نمایش مواد
لایه های کت و براق
نقشه تصادفی ساز UVW
جریان کاری عبارات مسیر نور پرایمر
ACES
پشتیبانی بومی ACEScg
3. V-Ray در 3ds Max Primer:
گزینه های گردش کار V-Ray
V-Ray در رابط کاربری 3ds Max
نوار ابزار V-Ray
خروجی تصاویر
4. نورپردازی صحنه ها با V-Ray:
نمای کلی ابزارهای نورپردازی V-Ray
درک GI در V-Ray
موتور GI: Brute Force
موتور GI: IM و LC
کار با چراغ های هواپیما و دیسک
خورشید و آسمان V-Ray
نور IES
گنبد
نور مشبک
مواد نور V-Ray
کنترل محیط GI
5. کار با مواد V-Ray:
معرفی مواد در V-Ray
مواد V-Ray
جریان کاری فلزی و خشن در V-Ray
مواد alSurface
Car Paint نسخه 2
مواد مو
مواد Override
مواد VRmat
مواد SSS2: قسمت 1
مواد SSS2: قسمت 2
مواد MDL
6. استفاده از انواع نقشه V-Ray:
VRmat
V-Ray Bitmap (قبلاً V-Ray HDRI)
V-Ray Dirt
بافت Triplanar V-Ray
تکسچر V-Ray Multi Sub
نقشه معمولی V-Ray
بافت لبه ها
نقشه رنگی
انحنا
7. ابزارهای کنترل کیفیت V-Ray:
نمونه گیری تصویر
با استفاده از موتور نمونه برداری مترقی
کار با نمونه برداری سطلی
عنصر نرخ نمونه برداری
استفاده از Denoiser
رفع مشکلات نمونه برداری فوق العاده روشن
رندر قابل ازسرگیری
حالت های IPR V-Ray: قسمت 1
حالت های IPR V-Ray: قسمت 2
8. مدل دوربین فیزیکی V-Ray:
تنظیم دوربین فیزیکی
کنترلهای دوربین فیزیکی
کنترلها را نشانه بگیرید و تیراندازی کنید
ایجاد جلوه تاری حرکت
عمق میدان
کنترل قرار گرفتن در معرض
استفاده از مقادیر نوردهی در V-Ray
تصحیح دیدگاه
در حال ارائه پانوراما
9. موارد اضافی مفید:
خز وی ری
سوزاننده
تجزیه و تحلیل روشنایی
دارایی ها را بکشید و رها کنید
پراکسی ها
نمونه ساز
اثر پرسپکتیو هوایی
نتیجه گیری:
مراحل بعدی
V-Ray 5 for 3ds Max Essential Training
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش کار با نورها در V-Ray Next
آموزش کار با موتور رندر V-Ray Next در 3Ds Max
آموزش کار با Mental Ray در 3Ds Max
آموزش حل مشکلات انتقال از 3Ds Max به Unreal Engine
آموزش جامع کار با Particle Flow ها در 3Ds Max 2013
آموزش استفاده ترکیبی از Substance, V-Ray, 3Ds Max
آموزش رندر و کامپوزیتینگ در 3Ds Max بوسیله V-Ray Next
دوره یادگیری استفاده از V-Ray 5 در 3Ds Max
آموزش رندر در SketchUp بوسیله V-Ray Next
Unreal Engine: قالب سازی برای پروژه های مصورسازی