در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
سلام ، نام من Aguda John Omotayo است ، من یک ژنرال 3D هستم ، سالهاست که در مخلوط کن انیمیشن می کنم ، اگرچه من با مایا شروع کردم ، اما تمام آنچه را که برای شروع کار انیمیشن خود در Blender شروع می کنم به شما یاد می دهم ، اگر در حال تغییر به مخلوط کن از مایا هستید ، نگران نباشید این دوره نیز برای شما منظور شده است ،
1. ما با آموزش ابزارها شروع خواهیم کرد
من. اولین توضیح رابط
ii. جدول زمانی
iii. Dopesheet
IV. مسیر حرکت یا دنباله حرکت
v. ویرایشگر نمودار: برای جزئیات دانش
2. درمان اصول انیمیشن
من. گزاف گویی توپ
ii. توپ با کدو حلوایی و کشش
iii. گزاف گویی توپ با ترجمه
IV. عمل همپوشانی
v. چرخه پیاده روی قسمت پایین بدن
vi. رفع پاپ زانو
vii. پرش قسمت پایین بدن
3. آنها به سمت جنبه های مکانیک بدن حرکت می کنند.
من. چرخه پیاده روی بدن کامل
ii. چرخه اجرای بدن کامل
iii. پرش از بدن کامل
توجه برای مبتدیان - اگر می خواهید در طول این آموزش و یک مبتدی دنبال کنید ، من واقعاً توصیه می کنم این مثال را برای 12 اصل انیمیشن در یوتیوب بررسی کنید ، به دلیل مشکلات حق چاپ ، من نخواهم بود قادر به اتصال آن به آموزش ها
عنوان اصلی : Blender for Animators Learn Basic Fundamentals of Animation
سرفصل های دوره :
01 مقدمه:
001 مقدمه
02 ابزارهای انیمیشن مخلوط کن:
001 مقدمه ای برای رابط مخلوط کن برای انیماتورها
002 جدول زمانی و ابزارها
003 برگه Dopeshe
004 ابزارهای ویرایشگر نمودار قسمت 1
توضیح ویرایشگر نمودار 005
006 پیوند یا دکل مرجع در مخلوط کن
007 playblast در مخلوط کن
008 مسیر حرکت یا دنباله حرکت در مخلوط کن
009 مخلوط کن Viewport خود را سرعت بخشید
03 انیمیشن اساسی:
001 گزاف گویی توپ قسمت 1
002 گزاف گویی توپ با کدو و کشش قسمت 2
003 گزاف گویی توپ با ترجمه قسمت 3
004 بکشید و دنبال کنید
005 بین یا شکست
04 اصول مکانیک بدن قسمت 1:
001 پرش (قسمت پایین بدن)
002 چرخه پیاده روی (نیمی) قسمت 1
003 چرخه پیاده روی (نیمی) قسمت 2
004 چرخه پیاده روی (نیمی) قسمت 3
05 اصول اولیه مکانیک بدنه:
001 چرخه پیاده روی کامل بدن
002 چرخه پیاده روی کامل قسمت 2 با پاپ زانو
003 پرش کامل بدن طلایی
004 پرش کامل بدن قسمت 1
005 پرش کامل بدن قسمت 2
006 اجرای چرخه قسمت 1
007 اجرای چرخه قسمت 2
008 Outro
Blender for Animators Learn Basic Fundamentals of Animation
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
مبانی کارآفرینی : مباحث CEO, CMO, CTO, CFO
ساخت بازی های دو بعدی و سه بعدی در Unity و به کمک C#
راه اندازی پروژه های واقعی در نرم افزار JIRA
بالا نگهداشتن کارایی کارمندان و کارکنان تان
زیرساخت سرور
کورس یادگیری کار با تجهیزات شبکه Juniper JNCIA و Junos JN0-104
آزمایش پایتون برای مبتدیان 2022
برنامه نویسی PLC برای Siemens Tia Portal
دوره یادگیری کامل CompTIA CySA+ (CS0-002)
فیلم یادگیری کامل متاورس