در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با استفاده از Revit 2018 ، Dynamo ، 3D Max و Unreal Engine برای ایجاد فرآیندهای هماهنگی تعاملی
عنوان اصلی : Gaming with BIM Models, 3d Coordination
سرفصل های دوره :
ordución:
معرفی
تنظیم همه چیز برای صادرات:
برای تراز عادی صادرات به حداکثر 3D MAX
نامگذاری کنوانسیون توسط MaxScript DIS_ID
صادرات FBX به غیر واقعی
موتور غیرواقعی:
نصب و پیکربندی
پیکربندی شرایط برای بازیکن برای کار در اطراف
مدل واردات به غیر واقعی:
وارد کردن FBX به غیر واقعی
مواد تنظیم
EST - عناصر باقی مانده برای واردات
واردات معماری:
واردات معماری عناصر
واردات معماری عناصر ویندوز و دیوارها
Ligthing of Simulator
واردات:
واردات HVAC
استخراج سیستم های مدل لوله
نام سیستم و شناسه CSV
واردات لوله کشی
تنظیمات پیکربندی نهایی:
تمیز کردن شخصیت اصلی ما
چراغ ساختمان
بسته بندی پرونده به یک سابق
Gaming with BIM Models, 3d Coordination
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
مدل سازی BIM سریع با Revit 2020 Ducting and Dynamo
Parametric Families For Autodesk Revit BIM LOD 200-400
Revit 2023 Family Insertion by Face API C# Addin Creation
برنامه ریزی ملزومات پروژه Revit 2020 and Dynamo 2.1
مدل سازی سازه و اسکلت ساختمان ها بوسیله Revit and Dynamo
استفاده از Dynamo برای مدل سازی Rebar در BIM
مدل سازی میلگرد با Dynamo 2.1 و Revit با گره های سفارشی
کورس انجام طراحی های معماری بوسیله Autodesk Revit
طراحی تولیدی BIM برای ساختمانها Dynamo 2.0 و Refinery
شبیه سازی مدل ها در Revit بوسیله Dynamo