وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

استراتژی های متقاعد کننده و بازاریابی : یادگیری تعصب های شناختی

سرفصل های دوره

A vision which every entrepreneur must have - Get one step closer to your success point by persuading people around you.

عنوان اصلی : Mega Persuasion & Marketing Strategies - 21 Cognitive Biases

سرفصل های دوره :

21 اصول فروش - قسمت 1:
گرایش نادرست 4-کنتراست
5- تلافی و انصاف کانتین
6- گرایش سازگاری
بخش 1
21 اصول فروش - قسمت 2:
8- تمایل به جلوگیری از شک و تردید
9- تأثیر از گرایش ارتباط صرف
10- جلوگیری از درد ساده و تمایل به انکار روانی
11- گرایش بیش از حد خود در مورد خود
12- گرایش بیش از حد
13- گرایش یا کمبود واکنش فوق العاده محروم
21 اصول فروش - قسمت 3:
14- اثبات اجتماعی
15- تمایل کنجکاوی
16- تمایل به استرس تأثیر دارد
17- گرایش در دسترس بودن
18- گرایش-برقراری ارتباط
19- گرایش Twaddle
20- گرایش و پایان دادن به عقل
جایزه:
سخنرانی جایزه: سایر موارد جالب!

نمایش سرفصل های انگلیسی

Mega Persuasion & Marketing Strategies - 21 Cognitive Biases

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
شناسه: 37666
حجم: 517 مگابایت
مدت زمان: 146 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 11 آبان 1401
استراتژی های متقاعد کننده و بازاریابی : یادگیری تعصب های شناختی
استراتژی های متقاعد کننده و بازاریابی : یادگیری تعصب های شناختی 1
استراتژی های متقاعد کننده و بازاریابی : یادگیری تعصب های شناختی 2
استراتژی های متقاعد کننده و بازاریابی : یادگیری تعصب های شناختی 3
استراتژی های متقاعد کننده و بازاریابی : یادگیری تعصب های شناختی 4
استراتژی های متقاعد کننده و بازاریابی : یادگیری تعصب های شناختی 5
استراتژی های متقاعد کننده و بازاریابی : یادگیری تعصب های شناختی 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید