وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

استراتژی بازاریابی: محتوای ویدئویی قابل ارتباط

سرفصل های دوره

آیا شما به دنبال یک رویکرد تازه برای ساخت و پیاده سازی یک استراتژی ویدئویی هستید؟ آیا تا به حال تعجب کرده اید که چگونه محتوای ویدئویی را ایجاد و به اشتراک بگذارید تا هویت نام تجاری خود را در سراسر کانال ها افزایش دهید؟ به عنوان سیستم عامل های بزرگ مانند فیس بوک، نمایش مشخصات عمومی، و Tiktok اولویت بندی ویدئو بیش از تصاویر ساکن، ویدئو دیگر فقط "خوب به داشتن" نیست - یک ابزار کلیدی در ابزار Marketer است. این دوره، کارشناس بازاریابی و رسانه ای Deirdre Breakenridge شما را آموزش می دهد چگونه برای ایجاد دارایی های ویدئویی قابل انعطاف، معتبر و قانع کننده تر. کلاه مدیر خود را قرار دهید و نام تجاری خود را برای ارتباط با مشتریان خود نمایش دهید. راهنمایی های ایجاد محتوای ویدئویی برای توزیع به عنوان بخشی از یک استراتژی بازاریابی دریافت کنید. کاوش فرمت های ویدئویی مختلف مانند فیلم های محصول، Livestreams، و بیشتر، همراه با راه های ارائه پیام های هدفمند، تعیین معیارها و استفاده از فیلم ها در وب سایت ها و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی. Deirdre شما را برای نزدیک شدن بزرگ خود آماده می کند، بنابراین شما می توانید نام تجاری خود را به جهان ارائه کنید.

عنوان اصلی : Marketing Strategy: Relatable Video Content

سرفصل های دوره :

مقدمه:
ساخت یک استراتژی بازاریابی برای محتوای ویدئویی قابل مقایسه
1. ساخت ویدیو به استراتژی بازاریابی شما:
استفاده از ممیزی برای ارزیابی و تجزیه و تحلیل دارایی های ویدئویی قابل مقایسه
ایجاد یک چک لیست بنیاد بازاریابی
تأمین منابع برای نوآوری ویدئو بازاریابی شما
شناسایی اهداف محتوای ویدئویی بازاریابی شما
2. ایجاد مارک، معتبر، فیلم های بازاریابی قانع کننده:
به عنوان یک مدیر ویدئویی به نقش خود برسید
شناسایی آنچه که برای مشتری شما در فیلم ها تغییر می کند
ایجاد پیام برای دیدار با اشتیاق مشتری در فیلم ها
ساخت نام تجاری خود را از طریق ویدئو معنی دار
3. استفاده از فرمت های ویدئویی برای کانال های بازاریابی چندگانه:
مشاهده مخاطب فوری در هر کانال
ایجاد ویدئو بر روی تقاضا برای بازاریابی رسانه های اجتماعی
توسعه فیلم های Livestream در کمپین های بازاریابی شما
شناسایی چگونه ویدئو قابل انعطاف می تواند برای وب سایت شما کار کند
ساختمان رهبری تفکر از طریق ویدئو
4. ادغام ویدئو به کمپین های موجود و مستقل:
با استفاده از ویدیو برای سرقت قهرمانان نام تجاری خود
نمایش داستان برند خود و مردم خود را از طریق ویدئو
ایجاد کمپین های ویدئویی با حرکت عمومی
5. اندازه گیری فیلم های قابل مقایسه در برنامه بازاریابی شما:
ساختمان، راه اندازی، و اندازه گیری تجربه ویدئو
از جمله ویدیو در معیارهای کمپین بازاریابی شما
نتیجه گیری:
به طور مداوم استراتژی بازاریابی ویدئویی شما را تصفیه می کند

نمایش سرفصل های انگلیسی

Marketing Strategy: Relatable Video Content

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
شناسه: 4535
حجم: 463 مگابایت
مدت زمان: 72 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1401
استراتژی بازاریابی: محتوای ویدئویی قابل ارتباط
استراتژی بازاریابی: محتوای ویدئویی قابل ارتباط 1
استراتژی بازاریابی: محتوای ویدئویی قابل ارتباط 2
استراتژی بازاریابی: محتوای ویدئویی قابل ارتباط 3
استراتژی بازاریابی: محتوای ویدئویی قابل ارتباط 4
استراتژی بازاریابی: محتوای ویدئویی قابل ارتباط 5
استراتژی بازاریابی: محتوای ویدئویی قابل ارتباط 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید