در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
زندگی پر از تصمیمات سخت است. از کار شما به زندگی شخصی شما، هر تصمیم استراتژیک که شما انجام می دهید، تاثیر پایدار دارد. مشکل این است که این تصمیمات بر اساس قضاوت ها است، و انواع نیروهای قدرتمند و نامرئی وجود دارد که باعث خطا در قضاوت انسانی می شود و به تصمیم گیری بهینه منجر می شود. در این دوره، مربی Becki Saltzman به شما کمک می کند تا درک بهتر نحوه کشف و کاهش این نیروهای خطا را برای تصمیم گیری های استراتژیک عاقلانه به دست آورید. در مورد خطاهای تصمیم گیری استراتژیک و آنچه شما می توانید برای اجتناب از آنها انجام دهید. کاوش مفاهیم سر و صدا و تعصب، تفاوت بین این دو، و نحوه شناسایی و کاهش هر زمانی که تصمیمات استراتژیک را به صورت جداگانه و با تیم های خود انجام می دهید. شما همچنین می توانید از مشکلات تصمیم بد اجتناب کنید، اما شما باید یک فرایند به خوبی طراحی شده باشید که سر و صدا و تعصب را از Get-Go می گیرد.
عنوان اصلی : Removing Noise and Bias from Strategic Decision-Making
سرفصل های دوره :
مقدمه:
چه خطاهای تصمیم گیری استراتژیک را ایجاد می کند
ترک سر و صدا از تعصب
1. شناخت نویز تصمیم گیری:
چه چیزی باعث سر و صدا می شود؟
نحوه دیدن نویز
شناسایی انواع سر و صدا
کاهش سر و صدا پنهان
2. کاهش تعصب تصمیم گیری:
اجتناب از تعصب آبشار
تشخیص الگوریتم تعصب
آدرس ناعادلانه
حداکثر رساندن مزایای تنوع
تعیین و آموزش یک ناظر تصمیم گیری
3. انجام تصمیم گیری بهداشت:
تبدیل شدن به یک معمار تصمیم گیری
موافقت بر آنچه مهم است
دریافت دیدگاه خارجی
به طور مستقل قضاوت کنید
تصمیم گیری
نتیجه گیری:
ساختن تصمیمات استراتژیک شخصی
Removing Noise and Bias from Strategic Decision-Making
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش تقویت قضاوت تان برای تصمیم سازی بهتر
تفکر انتقادی برای ارتباطات موثرتر
آموزش تصمیم سازی در موقعیت های پر استرس
آموزش بدست آوردن ایده کارکنان با استعداد تان
آموزش پرورش دادن کنجکاوی به عنوان ابزاری برای موفقیت شخصی و شغلی
Amplify Your Critical Thinking with Generative AI
آموزش توسعه تفکر انتقادی در خودتان
تفکر انتقادی برای ارتباطات موثرتر
Applied Curiosity
آموزش شناخت و پاداش دادن به کارکنان تان