در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
هنگامی که شما به دنبال درک دیدگاه فرد دیگری هستید، شما همدلی را تمرین می کنید. هنگامی که ارتباطات متفاوتی در محل کار تشویق می شود، افراد احساس راحتی بیشتری می کنند، آنها احساس می کنند که آنها اهمیت می دهند و احساس امنیت می کنند. به همین دلیل همدلی در محل کار برای موفقیت شرکت بسیار مهم است. در این دوره، شارون سنت، متخصص ارتباطات، اصول ارتباطات متفاوتی را توضیح می دهد و استراتژی های خاصی را برای کمک به بهبود رویکرد شما به گفتگوهای دشوار به اشتراک می گذارد. آماده باشید تا یاد بگیرید که چگونه می توان گفت: "مکالمه های یک به یک و تعاملات تیمی را به هم بزنید.
عنوان اصلی : Communicating with Empathy
سرفصل های دوره :
مقدمه:
همدلی به عنوان یک مسیر به مکالمات تولیدی
مسیر شارون به همدلی
1. درک همدلی:
همدلی چیست؟
همدلی در محل کار
اهمیت همدلی حرفه ای
2. برقراری ارتباط با همدلی در محل کار:
قرار دادن پایه برای ارتباطات مثبت
ارزیابی ارتباطات همکاران شما
سبک ارتباطی شخصی خود را ارزیابی کنید
نزدیک شدن به مکالمات دشوار به عنوان یک شنونده
نزدیک شدن به مکالمات دشوار به عنوان یک سخنران
همدلی در گروه ها
نتیجه گیری:
ایجاد روابط موفقیت آمیز و همکاری امروز
Communicating with Empathy
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.