در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با تری دی مکس یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Character Rigging for Beginners - Advanced Hand Rigging
1. معرفی
2. 01 01 آشنایی با رابط 3ds Max
3. 01 02 آماده سازی دست برای تقلب
4. 02 01 ایجاد استخوان های اولیه برای دست
5. 02 02 تعمیر جای استخوان برای بیان واقعی تر
6. 02 03 افزودن استخوان های ثانویه که حجم را حفظ می کنند
7. 02 04 پیوند، تغییر نام و فریز کردن استخوان های دست
8. 03 01 شروع به کار بر روی سیستم بند انگشتی کنید
9. 03 02 ایجاد گره های Expose که سیستم بند انگشت را به حرکت در می آورند (به روز شده
10. 03 03 افزودن گره های آشکارسازی برای انگشتان باقی مانده
11. 03 04 تکمیل سیستم بند انگشتی
12. 04 01 شروع به کار بر روی سیستم Twist کنید
13. 04 02 اتمام سیستم پیچ و تاب
14. 05 01 ایجاد کنترل جهانی
15. 05 02 کنترل ساعد و مچ دست
16. 06 01 پوست انداختن دست
17. 07 01 شروع به کار بر روی سیستم IKFK کنید
18. 07 02 افزودن زنجیر IKFK برای انگشتان باقی مانده
19. 07 03 در حال تکمیل سیستم IKFK ما
20. 07 04 ایجاد کنترل های IK
21. 07 05 ایجاد کنترل های FK
22. 07 06 تکمیل کنترل های FK ما
23. 08 01 بهینه سازی ریگ
24. 09 01 نکاتی درباره پوست اندازی
25. تکلیف
26. نتیجه گیری
Character Rigging for Beginners - Advanced Hand Rigging
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
ریگینگ کاراکترها در 3Ds Max : راهنمای تازه کاران
Rigging شخصیت ها در نرم افزار Maya
کورس ریگینگ ( Rigging ) در 3Ds Max
Graphic Design Best Practices
آموزش ساخت اسکلت حرکتی ( Rigging ) برای کاراکترهای انیمیشن
با استفاده از صفحات Facebook ، تجارت خود را پر فروش کنید
راهنمای Rigging صورت کاراکترهای سه بعدی 3Ds Max
آموزش مدل سازی سه بعدی در نرم افزار Blender
Blender 101: A Beginner’s Guide to 3D Modeling in Blender 3D
SQL 101: A Beginner’s Guide to Structured Query Language