در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چطور از داده های استخراج شده از ماهواره ها استفاده کرده و بوسیله آن ها کوه و تپه سازی کنید.
عنوان اصلی : CGCircuit - Terrains using Satellite Data in Houdini
01-کار با LIDAR:
01-معرفی LIDAR
02-دریافت داده از Open Topography
03-واردات و تعمیرات تبدیل
04- مربع ساختن
05-محاسبه میانگین فاصله
06- حذف نقاط سرگردان
07-حداقل ارتفاع تا صفر
08-Strating HDA پردازش LIDAR
09-تمام HDA پردازش LIDAR
02-LIDAR به Heightfields اشاره می کند:
10-ایجاد Heightfield
11- ایجاد لایه پراکندگی درختان
12- برخورد با مرزها
13-ایجاد پراکسی درخت و پراکندگی
14-افزودن لایه فرسایشی
15-راه اندازی LIDAR تا ارتفاع فیلد HDA
16- اتمام LIDAR تا Heightfield HDA
03-از ارتفاع تا دارایی:
17- نقشه برداری مجدد لایه های فرسایشی
18-شروع لایه های مواد
19- تکمیل لایه متریال
20-تبدیل به هندسه
21-آماده شدن برای پخت
22-پخت نرمال و صادرات fbx
23-استفاده از COPS برای ترکیب مواد
24-استفاده از COPS برای تولید سفارشی
25-استفاده از COPS برای ایجاد یک بافت رنگی
26-راه اندازی hda
27-نام دارایی و مسیر خروجی
28-ایجاد دکمه رندر
29-رفع ارجاع به گره
30-رندر کردن پلیس
31- اتمام HDA
32- اشکال زدایی سیستم
33-تست در UE4
CGCircuit - Terrains using Satellite Data in Houdini
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.