در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی بر کدنویسی بازی ها در زبان برنامه نویسی یونیتی مسلط خواهید شد. مدرس دوره مباحث را به زبانی ساده و در حین کار بر روی پروژه های واقعی به شما عزیزان یاد میدهد.
عنوان اصلی : Game Development Essentials II with Unity LiveLessons (Video Training)
بازی توسعه Essentials II با معرفی Unity LiveLessons
اهداف یادگیری:
اصول اولیه ابزارهای دو بعدی را درک کنید
وارد کردن اشیاء اسپرایت
اسپرایت ها را در یک صحنه قرار دهید
از برخورد دهنده های اولیه استفاده کنید
از برخورد دهنده چند ضلعی استفاده کنید
درس 2: کار با سیستم انیمیشن Mecanim
اهداف یادگیری:
آناتومی Mecanim یک انیمیشن را درک کنید
مدل هایی را برای انیمیشن ها آماده کنید
انیمیشن ها را برای Mecanim آماده کنید
از کامپوننت انیماتور و کنترلر انیماتور استفاده کنید
حالت های انیمیشن ایجاد کنید
انتقال ایجاد کنید
انیمیشن های خود را با اسکریپت کنترل کنید
درس 3: استفاده از ویژگی های پیشرفته Mecanim
اهداف یادگیری:
با درختان ترکیبی کار کنید
از محرک های انیماتور و Any State استفاده کنید
لایه های انیماتور ایجاد کنید
از ماسک های آواتار استفاده کنید
درس 4: ایجاد انیمیشن در یونیتی
اهداف یادگیری:
انیمیشن های خود را بسازید
انیمیشن های دو بعدی بسازید
ساخت سیستم انیمیشن دوربین
درس 5: ایجاد سیستم های ذرات
اهداف یادگیری:
سیستم های ذرات را درک کنید
با سیستم های ذرات قدیمی کار کنید
از سیستم ذرات فعلی استفاده کنید
با ویرایشگر منحنی کار کنید
ماژول های ذرات را مطالعه کنید
ذرات سفارشی ایجاد کنید
اسکریپت با سیستم های ذرات
درس 6: استفاده از سیستم رابط کاربری گرافیکی جدید Unity
اهداف یادگیری:
از سیستم رابط کاربری گرافیکی Legacy استفاده کنید
با بوم کار کنید
پیاده سازی کنترل های مختلف رابط کاربری گرافیکی
انواع مختلفی از سیستم های رابط کاربری گرافیکی ایجاد کنید
انیمیشن های Mecanim را به یک رابط کاربری گرافیکی اضافه کنید
درس 7: فیلمنامه نویسی با فیزیک
اهداف یادگیری:
از raycasting استفاده کنید
برخورد دهنده هایی با کره همپوشانی پیدا کنید
اعمال نیرو به اشیاء بازی
همه را کنار هم بگذارید
درس 8: ساخت یک بازی پلتفرم 2 بعدی
اهداف یادگیری:
بازی را طراحی کنید
سکوها را بسازید
پخش کننده را بسازید
دشمنان را بسازید
پس زمینه و ردیابی دوربین را اضافه کنید
تعامل بازیکن و دشمن را پیاده سازی کنید
افکت های مرگ بازیکن و دشمن را ایجاد کنید
منطقه پایان را ایجاد کنید
افکت پخش کننده اسپون را پیاده سازی کنید
سطح را بچینید
محرک های سقوط را اضافه کنید
عناصر GUI را اضافه کنید
بازی توسعه Essentials II با خلاصه Unity LiveLessons
Game Development Essentials II with Unity LiveLessons (Video Training)
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.