در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی با کتابخانه جاوااسکریپت Three.js آشنا شده و یاد می گیرید که چطور مصور سازی های سه بعدی را در برنامه های وب بوسیله آن انجام دهید.
عنوان اصلی : Hands-on Three.js 3D Web Visualisations
اولین صفحه وب سه بعدی خود را با THREE.js بسازید:
بررسی اجمالی دوره
معرفی وب سایت THREE.js
مبانی سه بعدی
اولین صفحه وب THREE.js شما`
ویرایشگر THREE.js
اشکال زدایی صفحات شما
هندسه و مواد:
بیایید آن را ساده نگه داریم: با یک جعبه شروع کنیم
مواد اول - پایه و وایرفریم
کره ها و استوانه ها
مواد دوم - لامبرت و فونگ
مخروط ها و توری
سلسله مراتب صحنه و دوربین ها:
سلسله مراتب صحنه
دوربین پرسپکتیو
دوربین املایی
دوربین های ساختگی و Lerping
مسیرهای پیچیده دوربین
نورها و سایه ها:
نورپردازی محیط و نیمکره
روشنایی جهت و نقطه ای
نورپردازی نقطه ای و RectArea
اضافه کردن سایه ها به صحنه های شما
نورپردازی صحیح فیزیکی
منبع یابی، ایجاد و بارگیری دارایی ها:
منابع آنلاین دارایی های سه بعدی
استفاده از Blender با THREE.js
کلاس GLTFLoader
کلاس FBXLoader
LatheGeometry و ExtrudeGeometry
سیستم انیمیشن THREE.js:
مبانی سیستم انیمیشن
مش های پوستی
تغییر و ترکیب انیمیشن ها
تقسیم یک کلیپ انیمیشن
یک سیستم کنترل WASD برای یک شخصیت بازیکن
پردازش پست و GLSL:
پردازش پست THREE.js
معرفی GLSL - ShaderMaterial
GLSL - Vertex Shaders را معرفی می کنیم
معرفی GLSL - اهمیت عملکرد نویز
معرفی GLSL - Textures
Hands-on Three.js 3D Web Visualisations
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.