وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Google 360 Suite Overview

سرفصل های دوره

سوئیت تجزیه و تحلیل گوگل 360، شامل مجموعه ای از ابزارهای قدرتمند است که به بازاریابان سازمانی کمک می کند تا فعالیت بازاریابی خود را برنامه ریزی، اندازه گیری و بهینه سازی کنند. در این دوره ، دیوید بوث، یک مرور کلی از سوئیت 360 گوگل ارائه میدهد و بهترین تمرین ها را به منظور استفاده از آن ابزارها در سازمان شما به اشتراک میگذارد . وی نحوه ی کار گوگل آنالیتیکس 360، تگ منیجر360، بهینه  سازی360، رتبه بندی360، مرکز مخاطبان360و استودیو داده، باهم را پوشش میدهد. تا به بازاریابها در مدیریت اطلاعات و تصمیم سازی از آن ها کمک کند.
او به سراغ هریک از برنامه ها میرود و بهترین تمرینها را برای هر ابزار به اشتراک میگذارد، و مثالهایی ارائه میدهد که نحوه ی استفاده از هریک از ابزارها را برای حل مشکلات معمولی که بازاریابان سازمانی امروزه با آنها مواجه هستن را نشان میدهد .

برخی از سرفصل های این دوره عبارتند از :
جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده با گوگل آنالیتیکس 360
ساده سازی پیاده سازی های فنی با گوگل تگ منیجر360
تست و شخصی سازی با بهینه سازِ گوگل 360
اختصاص دادن ارزش به تبلیغات با رتبه بندی360
هماهنگ کردن ارزیابی 360 به عنوان منبع اطلاعات مشتری
بهینه سازی  تعامل مصرف کننده ی دیجیتال
مدیریت، فعال سازی و گزارش دهی در سراسر کمپین های بازاریابی چند کاناله
بهینه سازی تخصیص بودجه دیجیتالی با رتبه بندی
 

عنوان اصلی : Google 360 Suite Overview

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک ارائه شده و به مدت زمان 1 ساعت و 5 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :

معرفی :
خوش آمدید

مقدمه ای بر Google 360 Suite :
درک پلتفرم بازاریابی دیجیتال
تحلیلگر 360 سوئیت گوگل چیست ؟

شناخت اجزای تشکیل دهنده سوئیت 360 گوگل :
جمع آوری و تحلیل داده با سوئیت 360 گوگل
ساده سازی  پیاده سازی های فنی با گوگل تگ منجر 360
تست و شخصی سازی با بهینه سازی 360
مصور سازی داده ها و گزارش دهی با استودیو داده
سنجش موفقیت فعالیتهای بازاریابی با رتبه بند 360
مدیریت، ارزیابی، فعال کردن مخاطبان با مرکز مخاطبان 360
پیدا کردن دیدگاه مصرف کننده با نظرسنج 360

استفاده ترکیبی از تمامی این ابزارها :
دنبال کردن مصرف کننده ی دیجیتالی معمولی
یادگیری بیشتر درباره ی مصرف کننده ها
تست ایده هاتون و شخصی سازی تجربیات
مدیریت، فعال سازی ،گزارش دهی در سراسر کمپین های بازاریابی چند کاناله
بهینه سازی اختصاص دادن بودجه دیجیتالی با رتبه بندی

نتیجه گیری :
مطالب بیشتر

 

83,800 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
شناسه: LF109
حجم: 258 مگابایت
مدت زمان: 65 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زبان: فارسی
تاریخ انتشار: 2 آبان 1397
Google 360 Suite Overview
آموزش کامل بازاریابی دیجیتال با Google 360 Suite 1
آموزش کامل بازاریابی دیجیتال با Google 360 Suite 2
آموزش کامل بازاریابی دیجیتال با Google 360 Suite 3
آموزش کامل بازاریابی دیجیتال با Google 360 Suite 4
آموزش کامل بازاریابی دیجیتال با Google 360 Suite 5
آموزش کامل بازاریابی دیجیتال با Google 360 Suite 6
طراحی سایت و خدمات سئو

83,800 تومان
افزودن به سبد خرید