در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این دوره آموزشی با منتال ری آشنا شده و از آن در پروژه های 3Ds Max استفاده خواهید کرد.
عنوان اصلی : Learning mental ray in 3ds Max
معرفی
خوش آمدی
آنچه قبل از تماشای این دوره باید بدانید
با استفاده از فایل های تمرین
ساختار پروژه 3ds Max
هندلینگ گاما
چند کلمه در مورد HDRI ها
1. جریان کار اشعه ذهنی
راه اندازی منتال ری به عنوان موتور رندر پیش فرض
گزینهها و توصیههای گردش کار ذهنی
مکان یابی ویژگی های اشعه ذهنی در رابط کاربری
استفاده منحصر به فرد mental ray از شیدرها
استفاده از گزینه های رشته
VFB و کنترل های جهانی
گردش کار گاما 3ds Max
حالت ActiveShade اشعه ذهنی
با استفاده از ابزار imf_disp انویدیا
2. ابزار روشنایی
ایجاد سیستم نور روز
کنترل اشعه ذهنی خورشید
کنترل آسمان پرتو ذهنی
نقشه فیزیکی آسمان
کار با کنترل نوردهی
IBL (نور گنبدی)
mr Area Omni و Mr Area Spot
3. روشنایی جهانی (GI)
نمای کلی روشنایی جهانی
درک نهایی گردهمایی
استفاده از Final Gather
پورتال آسمان پرتو ذهنی
شناخت فوتون ها (GI)
استفاده از فوتون: بخش اول
استفاده از فوتون: بخش دوم
فوتون ها و جمع آوری نهایی با هم ترکیب شدند
ذخیره و استفاده مجدد از فایل های نقشه روشنایی غیر مستقیم
4. مواد اشعه ذهنی
Arch & Design: Overview
Arch & Design: Diffuse
قوس و طراحی: انکساری (شیشه ای)
قوس و طراحی: انعکاسی (فلزات)
قوس و طرح: شفاف (پارچه)
قوس و طراحی: بازتاب های تار
سایه زن رنگ خودرو: قسمت اول
سایه زن رنگ خودرو: قسمت دوم
5. کنترل کیفیت با نمونه برداری تصویر
نمونه برداری تصویر چیست؟
حالت کلاسیک در مقابل حالت یکپارچه
کنترلهای نمونهگیری یکپارچه: بخش اول
کنترلهای نمونهگیری یکپارچه: بخش دوم
خروجی تشخیص با نمونه گیری یکپارچه
6. Render FX Tools
تاری حرکت
عمق میدان
راه اندازی برای سوزاننده
ایجاد اثر سوزاننده
کار با نقشه جابجایی
پالایش اثر جابجایی
پروکسی ها
نتیجه
بعدش چی؟
Learning mental ray in 3ds Max
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش استفاده ترکیبی از Substance, V-Ray, 3Ds Max
آموزش کامل موتور رندر منتال ری در Maya
آموزش نورپردازی به کمک تکنیک های Global Illumination برای پروژه های معماری در Unreal Engine
آموزش استفاده از V-Ray 3.0 برای رندر در Blender
آموزش کار با موتور رندر V-Ray Next در 3Ds Max
استفاده از V-Ray 5 در نرم افزار 3Ds Max
آموزش رندر در SketchUp بوسیله V-Ray Next
آموزش حل مشکلات انتقال از 3Ds Max به Unreal Engine
آموزش رندر و کامپوزیتینگ در 3Ds Max بوسیله V-Ray Next
آموزش جامع کار با Particle Flow ها در 3Ds Max 2013