در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این مجموعه آموزش با دوربین سه بعدی نرم افزار تری دی مکس آشنا شده و یاد می گیرید که چطور آن را کنترل و مدیریت کرده و از امکانات آن استفاده کنید.
عنوان اصلی : 3ds Max: 3D Camera Techniques for Arch Viz
معرفی
پروژه های معماری سه بعدی با استفاده از تکنیک های دوربین سینمایی
آنچه شما باید بدانید
کار با فایل های تمرین
نکاتی در مورد دارایی های 3ds Max
1. توسعه داستان
گفتن یک داستان
قصه گویی با تصویر
قصه گویی با حرکت
اهمیت استوری بورد
ایجاد انیماتیک
2. دوربین ها و مکان
محل قرارگیری دوربین
آهنگسازی با قانون یک سوم
لنزها و کنترل پرسپکتیو
استفاده از هواپیماهای برش
فوکوس و عمق میدان
3. متحرک سازی دوربین ها
حرکت دوربین اصلی
دستکاری دوربین ها به درستی
تقلب دوربین برای حرکت خطی
تنظیم دوربین برای چرخش
متحرک کردن چرخش دوربین
ایجاد حرکات پیچیده دوربین
متحرک سازی دوربین ها با استفاده از اهداف
حرکت دوربین ها در مسیرها
کار با مسیرهای پیچیده
ایجاد دکل بوم
4. نهایی شدن
ایجاد پیش نمایش حرکت
در حال ویرایش حرکت
خروجی نهایی
نتیجه
مراحل بعدی
3ds Max: 3D Camera Techniques for Arch Viz
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش نکات و ترفندهای کار با Unreal Engine
آموزش ریگینگ چهره در Maya
آموزش ایجاد کردن حرکاتی نرم در انیمیشن ها
یادگیری کار با نسخه رایگان SketchUp
آموزش رندر با استفاده از امکانات Cycles در نرم افزار Blender
فیلم یادگیری کامل مایا و آرنولد
آموزش مدل سازی اتومبیل در نرم افزار Blender
دوره یادگیری مایا 2019
آموزش کار با نرم افزار تحت وب Sketchup Free
آموزش ریگینگ کاراکترها در Maya