وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

آموزش پیاده سازی هوش مصنوعی در بازی سازی

سرفصل های دوره

در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چطور با استفاده از الگوریتم ها و تکنیک های ساده ، در بازی هایی که می سازید هوش مصنوعی پیاده سازی کنید.

عنوان اصلی : Artificial Intelligence in Game Development- Tic Tac Toe AI

سرفصل ها :

معرفی
هوش مصنوعی - مقدمه
هوش مصنوعی و هوش چیست؟
عوامل هوشمند
مشکل رانندگی
مشکل نظافت کف
انواع محیط
انواع محیط قسمت 2
MiniMax چیست؟
تکنیک ها و درخت MiniMax
بازی اعداد MiniMax
بازی شماره مینی مکس قسمت 2
برد، باخت، قرعه کشی مثال
برد، باخت، مساوی مثال قسمت 2
برد، باخت، مساوی مثال قسمت 3
تکنیک ها و اصطلاحات استفاده شده در الگوریتم
شبه کد MiniMax
الگوریتم MiniMax برای بازی تیک تاک
الگوریتم MiniMax برای بازی Tic Tac Toe قسمت 2
اسکلت کد HTML5 را ایجاد کنید
متا تگ های کد HTML5
سرفصل و سرفصل نتیجه را ایجاد کنید
اسکلت بخش های بازی و قانون را ایجاد کنید
بوم های بازی و دکمه بازی جدید را ایجاد کنید
پاراگراف ها و عنوان بخش قوانین را ایجاد کنید
فایل های HTML و CSS را به هم متصل کنید
پس زمینه و موارد دیگر را روی رنگ ها تنظیم کنید
استایل‌های پیش‌فرض را تنظیم کنید و هدر را استایل دهید
سرفصل ها را سبک کنید
به بوم ها مدل دهید
به کل منطقه بازی استایل بدهید
به Div هایی که بوم ها و ناحیه قوانین را در خود نگه می دارند، سبک دهید
سبک پاراگراف ها و

سرفصل ها
دکمه بازی جدید را استایل کنید
جلوه های شناور را روی بوم ها و دکمه بازی جدید ایجاد کنید
پیشرفت های طراحی در قسمت 1 بازی
پیشرفت های طراحی در بازی قسمت 2
پیشرفت های طراحی در بازی قسمت 3
اتصال فایل های HTML و اسکریپت/JS
مقدمه ای بر متغیرها و تخصیص مقادیر
عملگرهای ریاضی و هشدارها
عبارات شرطی - عبارت if else
عبارات شرطی - مورد سوئیچ
حلقه ها - برای حلقه
آرایه ها - آرایه های 1 بعدی
آرایه ها - آرایه های 2 بعدی
مقدمه ای بر توابع (تعریف تابع و فراخوانی)
معرفی DOM - getElementById و InnerText
مقدمه ای برای DOM - افزودن رویدادهای کلیک به دکمه ها
اشیاء جاوا اسکریپت قسمت 1
اشیاء جاوا اسکریپت قسمت 2
اشیاء جاوا اسکریپت قسمت 3
مرحله 1 و 2 - گرفتن بوم و ایجاد شی طراحی
کشیدن خط (همچنین توضیح در مورد ابعاد بوم و نقاط پیکسل)
طراحی و رنگ آمیزی شکل با خطوط پلی (یک مسیر)
طراحی و رنگ آمیزی دایره و کمان
الگوریتم گام به گام برای کد جاوا اسکریپت قسمت 1
الگوریتم گام به گام برای کد جاوا اسکریپت قسمت 2
عملکرد بارگذاری پنجره
حالات اولیه
حالت های اولیه قسمت 2
حالت های اولیه قسمت 3
کار کردن دکمه بازی جدید
رویداد کلیک روی بوم + بازیابی شماره کادر کلیک شده
ترسیم X
ترسیم O
عملکرد بررسی برنده
عملکرد کلیک جعبه - کدی که به بازیکن انسانی اجازه بازی می دهد
عملکرد کلیک جعبه - کدی که به بازیکن انسانی اجازه می دهد قسمت 2 را بازی کند
تابع کلیک جعبه - کدی که به بازیکن انسانی اجازه می دهد قسمت 3 را بازی کند
پیدا کردن جعبه های خالی
ساختن هوش مصنوعی بازی
ساختن هوش مصنوعی قسمت 2 بازی
استفاده از الگوریتم MiniMax
استفاده از الگوریتم MiniMax - تست های ترمینال
استفاده از الگوریتم MiniMax - شرایط تکرار شونده
اعمال الگوریتم MiniMax - شرایط تکرارشونده قسمت 2
استفاده از الگوریتم MiniMax - کار کردن یک مثال
استفاده از الگوریتم MiniMax - محاسبه نمرات حالت های متوسط
استفاده از الگوریتم MiniMax - محاسبه امتیازات حالت های متوسط قسمت 2
تجزیه و تحلیل خروجی نهایی

نمایش سرفصل های انگلیسی

Artificial Intelligence in Game Development- Tic Tac Toe AI

45,900 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: PA1908
حجم: 994 مگابایت
مدت زمان: 575 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 24 فروردین 1398
آموزش پیاده سازی هوش مصنوعی در بازی سازی
آموزش پیاده سازی هوش مصنوعی در بازی سازی 1
آموزش پیاده سازی هوش مصنوعی در بازی سازی 2
آموزش پیاده سازی هوش مصنوعی در بازی سازی 3
آموزش پیاده سازی هوش مصنوعی در بازی سازی 4
آموزش پیاده سازی هوش مصنوعی در بازی سازی 5
آموزش پیاده سازی هوش مصنوعی در بازی سازی 6
طراحی سایت و خدمات سئو

45,900 تومان
افزودن به سبد خرید