در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این مجموعه آموزش قدم به قدم یاد می گیرید که چطور توپولوژی مدلهای سه بعدی را بوسیله نرم افزار Blender 2.8 ویرایش کنید.
عنوان اصلی : Retopology in Blender 2.8
1 - چرا ما Retopo می کنیم؟
2 - سفارشی سازی Blender 2.81
3 - تنظیمات Retopo
4 - Retopo Tools
5 - نظریه و فرآیند رتوپو
6 - اتصال بالا و پایین توپو
7 - نظریه توپو بدن
8 - سوالات متداول
9 - مدل سازی چهره - قسمت 1 - مسدود کردن حلقه ها
10- مدلسازی صورت - قسمت دوم - پرکردن حلقه ها
11- مدلسازی صورت - قسمت سوم - گوش
12- مدلسازی چهره - قسمت چهارم - پالایش
13- Modeling the Face - Part 5 - finishingTheHead
14- مدلسازی صورت - قسمت ششم - لثه و دندان
15- Modeling the Face - قسمت 7 - Finalizing
Retopology in Blender 2.8
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.