در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با تری دی مکس یاد می گیرید.
عنوان اصلی : 3ds Max: Tips, Tricks and Techniques
جدید این هفته:
مقدمه ای بر دینامیک بدنه سخت MassFX
معرفی:
خوش آمدی
چه باید بدانیم
فایل های تمرینی
3ds Max: نکات و ترفندها:
مدل سازی پلان طبقه از یک سند پیش نویس دوبعدی
مدلسازی زمین با جابجایی فضایی
نمایش UV ها با تغییر دهنده فضای جهان - نقشه دوربین
گرفتن سایه ها با نقشه Arnold Shadow Matte
رندر کردن پاس های ترکیبی با آرنولد AOV
تقلب مکانیکی با IK و کنترلر LookAt
تعدیل انیمیشن با Multiply and Ease Curves
کار با صدا و کنترلر AudioFloat
خودکارسازی با کنترلرهای Expression
انیمیشن در زمان واقعی با ابزار Motion Capture
رندر سبک با Scanline Ink 'n Paint
شروع با Max Creation Graph
اصلاح ابزار Max Creation Graph
مجسمه سازی یک زمین با ماسک شیء بافت
ساخت جاده با Warp فضایی Conform
سایه زدن به یک منظره با Arnold Curvature
ایجاد ویژگی های سفارشی با ویرایشگر پارامتر
منحنی های انیمیشن رانندگی با کنترلر Reaction
ساختن نقاشی مات رو به دوربین
تراز کردن دوربین در پس زمینه با Perspective Match
نمایش یک عکس به هندسه پروکسی با نقشه دوربین
اتوماسیون با پارامترهای سیم و دستکاری
تبدیل صحنه ها برای رندرهای مختلف
رندر کردن گروه های نور با آرنولد AOV
نمودار کردن شرایط صحنه با State Sets Compositor
مقدمه ای بر 3ds Max Fluids
مدلسازی با میدان حرکتی فضایی Warp
تنظیم غیر مخرب مدل با Linked Xform
متحرک سازی اشیاء فرعی با Linked Xform
انیمیشن Path Constraint را سفارشی و چرخه کنید
با کنترلرهای شکل موج حرکت پیچیده ایجاد کنید
یک صحنه را با نور مش آرنولد روشن کنید
سایه زدن با نقشه های مایا در 3ds Max
تغییر ویژگیهای سایهزن بر اساس شی با آرنولد Color Jitter
یک شی مش را با حجم استاندارد آرنولد رندر کنید
یک شی Point Cloud را رندر کنید
تعیین مرزهای مقدار آهنگ با کنترل کننده حد
رسم منحنی ها با Spline Freehand
تصحیح تقاطع ها با Spline Overlap
کاهش جزئیات منحنی با Optimize Spline
نمونه گیری مجدد منحنی ها با Normalize Spline
منحنیهای انتخاب نرم با نفوذ Spline
ترکیب منحنی ها با Spline Morph
ترکیب اسپلاین ها با بولی های شکل
تقریبی روشنایی جهانی در آرنولد
ارائه پروکسی با رویه های آرنولد
مقدمه ای بر نقشه Open Shading Language
نحو اصلی زبان سایه باز
اعلان پارامترهای ورودی و خروجی OSL
ایجاد الگوی نویز فراکتال در OSL
تکرار یک حلقه for در OSL
استفاده از عبارت شرطی if… else در OSL
مدیریت دارایی ها و مسیرهای فایل OSL
تسریع رندر آرنولد با نمونه گیری تطبیقی
بافت با نقشه رویه ای چوب پیشرفته
هنر کارگردانی نقشه بافت چوب پیشرفته
تنظیم حالت اولیه سیال
ترکیب درون دوربین با اصلاح کننده نقشه دوربین
ایجاد لایه های انیمیشن
با دیدگاه های مشترک به صورت آنلاین همکاری کنید
رندر رنگین کمانی با فیلم نازک آرنولد
بارگیری و صرفه جویی از پیش تنظیم های مایع
مقدمه ای بر 3ds Max Interactive
ساخت دکل موشن گرافیک با Data Channel
ایجاد ساختارهای پوشه پروژه سفارشی
نکات و ترفندهای ویرایشگر کد Shading Language را باز کنید
تخم ریزی ذرات از یک نقشه سه بعدی
رندرینگ میدان ستاره
جعل GI با فیلتر انسداد محیطی آرنولد
مدل سازی با ابزار انیمیشن Snapshot
رندر ذرات با حجم استاندارد آرنولد
حجم آرنولد را با مقادیر فیزیکی رندر کنید
حجم نور جهانی غیر مستقیم در آرنولد
حذف جزئیات چند ضلعی با Freeform Optimize
با استفاده از Fluid Loader یک کش را تبدیل و زمان بندی مجدد کنید
رندر حرکت تاری در آرنولد
ترسیم اسپلاین روی پلی قابل ویرایش
ترسیم توپولوژی آزاد شکل روی یک شبکه چند ضلعی
افکت های متحرک با Data Channel Decay
متحرک سازی کنترلرها در ویرایشگر مواد
رنگ آمیزی ماسک رنگ ورتکس با VertexPaint
رسم نوارهای چند ضلعی آزاد
اکسترود کردن شاخه های آزاد چند ضلعی
ActiveShade تعاملی در یک viewport
کانال های داده سیال
نمایش کانال های داده سیال
اختصاص مختصات UVW در یک شبکه OSL
استفاده از فضاهای مختصات نامگذاری شده در زبان سایه باز (OSL)
حذف گروه سایه با خواص آرنولد
پاک کردن مواد با MAXScript یا UVW Remove
درک کانال های Fluid Churn و Vorticity
ارائه کانال های سیال با داده های کاربر آرنولد
کوانتیزاسیون فریم کلیدی و ویرایش فریم فریم با کلیدهای اسنپ
وارد کردن یک مدل جامد CAD به عنوان یک جسم بدنه
تفریق و تقاطع مدل جامد با بادی کاتر
اتحاد مدل جامد با Join Bodies
حذف نویز یک رندر آرنولد
به روز رسانی تعاملی در ویرایشگر منحنی انیمیشن
منوی مشاهده ویرایشگر منحنی: نکات و ترفندها
ویرایش منحنی های انیمیشن با ابزار Region Keys
ترکیب کانال های داده سیالات
سایه زدن به ازای هر شی با OSL تصادفی بر اساس شاخص
لایه بندی مواد سیالات
ذرات را به صورت آرنولد اولیه ارائه کنید
ذرات PFlow را با شکل آرنولد رندر کنید
نگاشت مجدد رنگ ها با Arnold Ramp RGB
رندر کانتور با آرنولد تون
نقشه برداری از رنگ پایه آرنولد تون
کنترل کیفیت پیش نمایش
افزودن همپوشانی اطلاعات به پیش نمایش با MAXScript
مدل سازی با اصلاح کننده Chamfer به روز شده
استفاده از پخ با استفاده از وزن و عمق لبه
پختن یک نقشه روی یک مش با Assign Vertex Color
ایجاد نقشه های حفره و انسداد با Render Surface Map
پخت چندین کانال رنگی راس با VertexPaint
ترکیب رنگ راس در یک شبکه سایه
بهینه سازی هندسه با اصلاح کننده MultiRes
بهبود عملکرد viewport با تغییر دهنده جایگزین
ساخت مجموعه روشنایی
پارامترهای سیم کشی در مجموعه روشنایی
اندازه گیری با نوار کمکی، ابزار اندازه گیری فاصله، و ابزار اندازه گیری
نمایش نکات و ترفندهای پنل
تنظیم سریع تبدیل ها و نقطه محوری با جعبه ابزار Transform
انباشتن اشیا با Select و Place
مدیریت اشیاء و اشیاء فرعی با مجموعه های انتخاب
ارجاع صحنه ها با کانتینر
تغییر محتوای کانتینر ارثی با Edit in Place
قفل کردن و باز کردن قفل پارامترهای کانتینر
در حال ویرایش پارامترهای کانتینر قفل نشده
پرتاب خطوط بر روی سطوح با ShapeMerge
تجزیه و تحلیل و تصحیح هندسه مش با xView
فریمبندی کلیدهای فرعی با کنترلکننده Master Point
مدیریت مواد صحنه با Material Explorer
تعریف یک مرکز تبدیل موقت با محور کار
سفارشی کردن میانبرهای صفحه کلید با ویرایشگر Hotkey
رندر تلطیف شده با نقشه OSL Halftone Dots
ترکیب نور صحنه در یک شبکه سایه
گنجاندن رزولوشن رندر در یک شبکه سایه
قرار دادن هندسه در محیط OSL HDRI
نورپردازی استودیو با نقشه چراغ های HDRI
تعادل رنگ سفید و نوردهی با نقشه فیلتر دوربین آرنولد
شطرنجی کردن نقشه ها با پخت به بافت
پخت پیشرفته با پخت به بافت
پخت به مواد رندر مبتنی بر فیزیکی (PBR) برای صادرات
رندر تولید با سخت افزار Quicksilver
بافت های مختلف با نقشه های بیت تصادفی OSL
تغییر شکل یک سیستم ذرات با شی مرکب مشر
گذرنامههای رندر آرنولد را با مدیریت AOV تنظیم کنید
متحرک سازی چندین آهنگ با Parameter Collector
بهبود هموارسازی لبه ها با اصلاح کننده Weighted Normals
رندر برش با متریال Arnold Clip Geo
نویز رویه ای پیشرفته با نقشه Uber Noise
ارائه لبه های چند ضلعی با نقشه OSL Wireframe
هنر هدایت نقشه OSL Wireframe
3ds Max: Tips, Tricks and Techniques
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش Render در مایا با موتور رندر Arnold 6
دوره یادگیری سریع 3ds Max 2022
آموزش کامل و کاربردی 3Ds Max 2019
آموزش تکنیک های چینش و کار با دوربین در مایا
3ds Max 2024 Essential Training
دوره یادگیری ترفندها ، نکات و تکنیک های 3Ds Max
آموزش کامل 3ds Max 2020
آموزش مدل سازی محیط های طبیعی بوسیله Maya
آموزش Render با موتور رندر Arnold در 3Ds Max
آموزش رندر محصولات و کالاها در 3ds Max