در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این مجموعه آموزش قدم به قدم نورپردازی به کمک تکنیک های Global Illumination را برای کار بر روی پروژه های معماری یاد گرفته و در نرم افزار آنریل انجین تمرین و تجربه خواهید کرد.
عنوان اصلی : Unreal Engine: Global Illumination for Architectural Visualization
معرفی
روشنایی جهانی (GI) در غیر واقعی
راه اندازی پروژه Unreal Engine 4
1. موتور GI Lightmass
تنظیم سطح
موتور Lightmass چگونه کار می کند
عناصر رابط کاربری Lightmass
تمرکز محاسبات جرم نور در یک صحنه
2. پخت سبک
درک پخت سبک
چگونه نقشه برداری UV بر GI تأثیر می گذارد
تولید UVs نقشه نور
چگونه مواد بر پخت سبک تاثیر می گذارند
چک لیست پخت سبک پیشنهادی
3. کنترل GI
کنترل پرش نور ثانویه
استفاده از HDRI ها
پورتال های جرم نور برای فضاهای داخلی
سایه های منطقه
تنظیمات کیفیت و صافی
استفاده از Ambient Occlusion
مقیاس روشنایی برای دقت
4. ادامه آن
انیمیشن و GI
قرار گرفتن در معرض در حجم های پس از فرآیند
نوردهی در دوربین
خونریزی رنگ
ذخیره تصاویر با وضوح بالا
نتیجه
مراحل بعدی
Unreal Engine: Global Illumination for Architectural Visualization
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
دوره یادگیری استفاده از V-Ray 5 در 3Ds Max
آموزش استفاده ترکیبی از Substance, V-Ray, 3Ds Max
آموزش کار با موتور رندر V-Ray Next در 3Ds Max
آموزش استفاده از V-Ray 3.0 برای رندر در Blender
آموزش جامع کار با Particle Flow ها در 3Ds Max 2013
استفاده از V-Ray 5 در نرم افزار 3Ds Max
Unreal Engine: قالب سازی برای پروژه های مصورسازی
آموزش رندر در 3Ds Max بوسیله V-Ray Next
آموزش رندر در SketchUp بوسیله V-Ray Next
آموزش کامل موتور رندر منتال ری در Maya