در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با بلندر یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Blender and Substance Painter: Architectural Visualization
معرفی:
خط لوله Blender and Substance Painter
اهداف دوره
وارد کردن تصویر مرجع
تنظیم مقیاس مناسب
1. مدل سازی اتاق ها:
شروع دیوارها
ایجاد دیوارهای داخلی
ترفندهایی برای تراز کردن دیوارها
با دیوارها ادامه می دهیم
با استفاده از اصلاح کننده Boolean
ایجاد دهانه برای درها
اتمام بازشوهای پنجره
شروع قاب های پنجره
اتمام قاب های پنجره
راه اندازی قاب های اداری
اتمام قاب های اداری
ایجاد قاب درب
قرار دادن چهارچوب درب
شروع درها
ایجاد دستگیره در
ایجاد قفل درب
قرار دادن درها و سازماندهی صحنه
ایجاد درب کمد
اتمام درب کمد
شروع جزیره آشپزخانه
مدل سازی دستگیره های کابینت
شروع پیشخوان آشپزخانه
اضافه کردن کابینت و کشوهای آشپزخانه
ساخت دستگیره های آشپزخانه
رفع خطاهای هموارسازی
سازماندهی صحنه
2. ایجاد مبلمان:
مدل سازی جداول انتهایی
مدل سازی مبل
شروع مدفوع
ادامه مدفوع
تمام کردن مدفوع
مدل سازی اولین صندلی
ادامه صندلی
بیشتر روی صندلی کار کنید
در حال اتمام صندلی
شروع جدول
اتمام میز و فرش
شروع صندلی دوم
ادامه صندلی دوم
مدل سازی بازوهای صندلی
ایجاد پایه های صندلی
کار روی چرخ های صندلی
اتمام صندلی دوم
تغییر نام دسته ای چندین شی
شروع صندلی سوم
ایجاد استراحت بازو و پشت
مدل سازی قاب پشت و پاها
تنظیم نسبت های صندلی
در حال اتمام صندلی سوم
پر جمعیت کردن دفاتر
شروع یخچال
اتمام یخچال
اکسترود در طول یک مسیر
اتمام شیر آب
شروع دستگاه قهوه ساز
اتمام دستگاه قهوه ساز
ایجاد سقف های افت
مدل سازی چراغ های آویز آشپزخانه
ایجاد چراغ های آویز بزرگ
مدل سازی دریچه های هوا
قرار دادن چراغ قوطی
مدل سازی شیشه اتاق کنفرانس
افزودن شیشه برای دفاتر
3. نقشه برداری UV صحنه:
نقشه برداری UV میزهای اداری
نقشه برداری UV مدفوع
نقشه برداری UV صندلی های اتاق کنفرانس
ایجاد UV برای جداول انتهایی
کار روی صندلی و مبل
صندلی، چراغ و سقف
چراغ آشپزخانه و چراغ قوطی
نقشه برداری UV آشپزخانه
اتمام نقشه برداری UV
4. بافت با نقاش مواد:
صادرات به Substance Painter
واردات در مواد پینتر
صادرات بافت از Substance Painter
پایان میز پایان و شروع صندلی
بافتن صندلی
آماده سازی دستگاه قهوه ساز برای صادرات
بافت دستگاه قهوه ساز
افزودن بافت تصویر در نقاشی مواد
ایجاد رنگ های راس برای چراغ های آویزان
ایجاد و بکارگیری بافت تابشی
جهت نرمال
استفاده از کانال Opacity در Substance Painter
استفاده از کانال آلفا در بلندر
تنظیم تحمل ماسک در Substance Painter
نمونه برداری از رنگ ها در Substance Painter
صادرات چندین شی به عنوان یک FBX واحد
بافت پیشخوان و لوازم آشپزخانه
صادرات بافت برای چندین شی
اعمال بافت بر روی اشیاء آشپزخانه
ترفندهای انتخاب هنگام استفاده از رنگ های راس
لایه ها را در Substance Painter کپی و جایگذاری کنید
استفاده از افزونه Node Wrangler در Blender
آماده سازی کف ها برای بافت
بافت بندی کف ها
5. نورپردازی و رندر صحنه:
اضافه کردن نور به صحنه
اضافه کردن یک ماده شیشه ای
رندر با چرخه
با استفاده از گره Denoise
رندر با ایو
نتیجه
6. سخنرانی های پاداش:
سخنرانی جایزه: نقشه های مکعب بازتاب در Eevee
سخنرانی جایزه: Auto UV Unwrap in Substance Painter
Blender and Substance Painter: Architectural Visualization
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
یک شخصیت متحرک را در Blender 2.9 ایجاد کنید
ایجاد صحنه های مورد نظرتان با Blender و Substance Painter
موتور سیکلت کاپیتان آمریکا را با Blender بسازید
Blender Strategies for Modeling and Texturing
آموزش حجاری کردن Asset های یک بازی در نرم افزار Blender
یک اتاق سبک ویکتوریایی را با Blender and Substance Painter بسازید
آموزش ساخت یک کاراکتر برای انیمیشن سازی در Blender 2.9
فیلم یادگیری کامل UV Mapping در Blender
آموزش ساخت یک کاراکتر برای انیمیشن سازی در Blender 2.9
Create a Classic Speedster with Blender