در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این مجموعه آموزش یاد می گیرید که چطور از امکانات تری دی مکس و موتور رندر وی ری در مصور سازی معماری استفاده کنید.
عنوان اصلی : 3ds Max and V-Ray: Arch Viz Detailing Techniques
معرفی
رندر خود را به سطح بعدی ببرید
پیش رندر در مقابل جزئیات پس از رندر
Stills در مقابل چالش های انیمیشن
اهمیت ترکیب
با استفاده از فایل های تمرین
1. تکنیک های مدل سازی قبل از رندر
با صحنه و ترکیب خود داستان بگویید
جزئیات مهمی که باید به خاطر بسپارید
عدم تقارن و نقص
اهمیت کج کردن
توپولوژی خوب
2. قبل از رندر جزئیات شی
صحنه را زنده کنید
عدم تقارن و نقص
نکاتی از زندگی را به صحنه اضافه کنید
المان های بیشتری را القا کنید
3. تکنیک های پیش رندر پارچه
آشنایی با موتور پارچه ای 3ds Max
ایجاد بالش با استفاده از ابزارهای پارچه ای
مجسمه سازی جزئیات برای افزودن عیوب
افزودن عمق با جابجایی
4. تکنیک های مواد قبل از رندر
پالت رنگ
تنظیم رنگ مناسب و دقت رنگ
درک نقشه ها
استفاده از شیدرهای پیچیده
نکات پایانی در مورد مواد
5. تکنیک های نورپردازی پیش از رندر
دمای نور را درست کنید
استفاده از نور برای هدایت چشم
اهمیت سایه ها
6. تکنیک های کامپوزیت پس از رندر
پاس ها و عناصر را رندر کنید
روش های پس از تولید
درک تنظیمات
فیلتر Camera Raw
افزودن جلوه های نور
دانه و سر و صدا را اضافه کنید
عمق میدان
انحراف رنگی
نتیجه
مراحل بعدی
3ds Max and V-Ray: Arch Viz Detailing Techniques
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.