در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با سوشال مدیا یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Social Media and Community Management for Customer Retention
1. مقدمه
2. نمای کلی پروژه کلاس
3. چرا
4. آماده سازی
5. برنامه ریزی
6. بازی سازی طرح رشد جامعه شما
7. هویت ساختمان
8. ایجاد اعتماد
9. مشارکت
10. ارزشمندتر کردن پاداش
11. نحوه ایجاد عادات جامعه
12. نتیجه گیری اشتراک مهارت
Social Media and Community Management for Customer Retention
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.