جمع جزء: 139,000 تومان
- × 1 عدد: Unreal Engine 4 : مدل سازی معماری به سبک VR در آنریل انجین - 139,000 تومان
با مشاهده این کورس آموزشی قدم به قدم مدل سازی یک ربات زن را بوسیله زی براش یاد گرفته و همراه با مدرس دوره تمرین و تجربه خواهید کرد.
عنوان اصلی : Modeling a Female Android in ZBrush
معرفی
خوش آمدی
با استفاده از فایل های تمرین
آنچه قبل از تماشای این دوره باید بدانید
1. آماده سازی مدل
بهینه سازی تنظیمات تبلت Wacom
جمع آوری تصاویر مرجع
درک تفاوت بین پروژه ها و ابزارها
باز کردن و ذخیره ابزار
گرفتن یک مدل پایه برای شروع
قرار دادن پایه
چالش: بازوها را در جای خود قرار دهید
راه حل: بازوها را در حالت قرار دهید
تمیز کردن ژست
بهینه سازی توپولوژی با ZRemesher
2. مجسمه سازی مفهومی
پالایش آناتومی پایه
مفهوم اندروید با لایه ها
ترسیم اشکال مکانیکی
سبک سازی بر اساس آناتومی واقعی
ساخت قفسه سینه
طراحی کمر
استفاده از لایه ها برای ترکیب و تطبیق طرح
پاک کردن بخشی از یک لایه با Morph Targets
چالش: طراحی را تمام کنید
راه حل: طراحی را تمام کنید
3. تقسیم اندروید به قطعات
تقسیم اندروید به قطعات
مدل را تکه تکه کنید
با استفاده از ابزار SliceCurve
تقسیم برش ها به ابزارهای فرعی
تقسیم پانل های همپوشانی
نصب پانل ها در داخل یکدیگر
چالش: بقیه مدل را برش بزنید
راه حل: بقیه مدل را برش بزنید
4. کار بر روی مکانیک درونی
از ابتدایی ها شروع کنید
ساخت مفاصل زانو
اتصال مفاصل زانو با اندروید
ساخت قطعات با برس های مشبک داخلی
ساخت سیم و کابل
ساخت مفاصل ران با برس کلیپ
تشکیل لگن با پل منحنی
ایجاد ویزور
چالش: بقیه مکانیک های درونی را بسازید
راه حل: بقیه مکانیک درونی را بسازید
5. جزئیات پانل های بدنه
جامد کردن برخی از قطعات
برش دریچه ها با SliceCurve
ایجاد سوراخ دریچه از چند گروه
بازیابی تقارن با Mirror
ساخت دریچه های جانبی با ماسک
برش بادگیر با تریم و گیره
استفاده از قطعات تعویضی
برش سوراخ با قطعات جایگزین
افزودن ضخامت به پانل ها با Extract
اضافه کردن ضخامت با حلقه های پانل
چالش: تکمیل جزئیات پانل
راه حل: جزئیات پانل پایان
6. ساخت دست و پا
ساخت قطعه انگشت با ShadowBox
تکثیر و الحاق انگشتان
مرتب کردن انگشتان به شکل دست
ساخت پا با DynaMesh
بریدن یک قطعه انگشت پا با تقاطع بولی
برش قطعه پا با تفریق بولی
7. ساخت چرخ ها
ساخت لاستیک با تقارن شعاعی
مدل سازی توپی چرخ
اتصال چرخ به پا
8. افزودن کلیدهای پایانی
افزودن درزهای ظریف
کاهش چند ضلعی ها با Decimation Master
آینه کاری اندام ها
آماده شدن برای تقلب و ژست گرفتن
ژست گرفتن با Transpose Master
استفاده از مواد
ایجاد یک ویدیوی رندر شده صفحه گردان
نتیجه
مراحل بعدی
Modeling a Female Android in ZBrush
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.