در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با مایا یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Maya: Natural Environments
معرفی:
محیط های طبیعی در مایا
چه چیزی میخواهید بدانید
با استفاده از فایل های تمرین
1. چیدمان:
طرح صحنه 360 درجه
طرح صحنه دوربین محور
درک مقیاس صحنه
تنظیم تنظیمات شبکه
موقعیت دوربین و هواپیماهای گیره
مدل سازی یک پس زمینه کروی
راه اندازی دوربین برای نقشه مکعبی
ارائه تصاویر نقشه مکعبی
مدل سازی اسکای باکس
نقشه برداری اسکای باکس
سایه زدن به اسکای باکس
مدلسازی نقاشی مات با پس زمینه مسطح
سایه زدن به یک نقاشی مات پس زمینه
محدود کردن پس زمینه به دوربین
2. زمین:
تنظیم سطح جزئیات زمین
ایجاد یک دیسک چند ضلعی اولیه
اعمال نقشه ارتفاع دو بعدی با Texture Deformer
استفاده از نقشه ارتفاع رویه ای سه بعدی
ایجاد یک شی مرجع بافت
حل ناسازگاری ها با استفاده از بافت لایه ای
ترکیب نقشه های ارتفاع با بافت لایه ای
با استفاده از ابزار 3D Paint
تنظیم نقشه های ارتفاع با رنگ سه بعدی
مدلسازی با ابزارهای Mesh Sculpting
مدلسازی با ابزار Sculpt Geometry
تغییر توپولوژی با ابزارهای Edit Mesh
بهینه سازی چیدمان UV
3. اطرافیان:
مدل سازی رویه ای با جلوه های رنگ سه بعدی
طراحی سکتههای جلوههای رنگ
سفارشی کردن ضربه های جلوه های رنگ
سفارشی کردن قلم موی Paint Effects
تبدیل افکت های رنگ به چند ضلعی
کنترل سطح جزئیات جلوههای رنگ
آماده سازی یک صحنه برای XGen
اتصال یک توصیف از پیش تعیین شده XGen به چند ضلعی
مدیریت دارایی های فایل XGen
تنظیم ویژگی های اولیه XGen
درک عبارات ویژگی XGen
با استفاده از ویرایشگر بیان XGen
معرفی سینتکس SeExpr
ویرایش یک عبارت تصادفی در SeExpr
بارگیری اسکریپت های SeExpr از دیسک
اتصال XGen به انتخاب چند ضلعی مبتنی بر دوربین
نقاشی نقشه های ویژگی XGen با Ptex
4. سایه زدن:
آماده سازی یک صحنه XGen برای توسعه سایه زن
سایه زدن XGen splines
توسعه ظاهر شیدر فیزیکی مو
پیش نمایش رنگ های XGen با یک بیان جهانی
سایه افکت های رنگ با سطح استاندارد
تبدیل بافت افکت های رنگ
تصحیح شفافیت جلوه های رنگ
شفافیت رندر با پراکندگی زیرسطحی
شیب زمین سایه دار با بافت برفی
5. جو:
ساخت ظرف سیال سه بعدی برای ابرها
بافت دهی یک ظرف مایع سه بعدی
ارائه ابرهای حجمی در آرنولد
رندر مه با حجم استاندارد آرنولد
نتیجه:
مراحل بعدی
Maya: Natural Environments
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش کار با افزونه Bifrost نرم افزار مایا
3ds Max 2023 آموزش ضروری
یادگیری کامل 3ds Max 2020
آموزش سینماتوگرافی در انیمیشن ها با Maya
آموزش پیشرفته ماتریال ها در 3Ds Max
آموزش کار با امکانات و ابزارهای جدید 3ds Max 2016
آموزش پیشرفته کار با ماتریال ها در Maya
آموزش مصور سازی محصولات بوسیله Maya, After Effects
آموزش Render در مایا با موتور رندر Arnold 6
آموزش نکات ، تکنیک ها و ترفندهای 3ds Max