در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با بلندر یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Creating a Realistic Cabin House for Game in Blender
01 مقدمه:
01-بررسی مرجع ما
02-نصب پلاگین ها و نقشه های کلیدی ما
02 مدل سازی کابین:
03-ایجاد Blockout Part1 ما
04-ایجاد Blockout Part2 ما
05-ایجاد قسمت 1 خانه نهایی ما
06-ایجاد قسمت دوم خانه نهایی ما
07-ایجاد قسمت سوم خانه نهایی ما
08-ایجاد قسمت 4 خانه نهایی ما
09-ایجاد قسمت 5 خانه نهایی ما
10-خلق قسمت 6 خانه نهایی ما
11-ایجاد قسمت 7 خانه نهایی ما
12-ایجاد قسمت 8 خانه نهایی ما
13-ایجاد قسمت 9 خانه نهایی ما
14-ایجاد قسمت 10 خانه نهایی ما
15-ایجاد قسمت خانه نهایی ما 11
03 ایجاد مواد:
16- ساختن مواد گچ ما قسمت 1
17- ساختن مواد گچ ما قسمت 2
18-ایجاد مواد گچ ما Part3
19-ایجاد مواد چوبی ما قسمت 1
20-ایجاد مواد چوبی ما قسمت 2
21-خلق مواد چوبی ما قسمت 3
22-ایجاد مواد چوبی ما قسمت 4
23- ساختن مواد سقف ما قسمت 1
24-خلق مواد سقف ما قسمت 2
25-خلق مواد سقف ما قسمت 3
26- ساختن قسمت 4 مواد سقف ما
27-خلق مواد سقف ما قسمت 5
28-ایجاد مواد علف ما قسمت 1
29-ایجاد مواد چمن ما قسمت 2
30-ایجاد مواد چمن ما قسمت 3
31-ایجاد ماده خزه ما قسمت 1
32-ایجاد مواد خزه ما قسمت 2
33-ایجاد ماده سنگ ما قسمت 1
34-ایجاد ماده سنگ ما قسمت 2
04 باز کردن UV ها:
35-uv باز کردن صحنه ما قسمت 1
36-uv باز کردن صحنه ما قسمت 2
37-uv باز کردن صحنه ما قسمت 3
05 اصلاح صحنه در موتور Unreal:
38-صادرات دارایی هایمان به Unreal Engine 4
39-راه اندازی پروژه Unreal Engine 4 ما
40-خلق ماده اصلی ما قسمت 1
41-خلق ماده اصلی ما قسمت 2
42-تنظیم همه مواد ما
43-قرار دادن مدل های ما قسمت 1
44- انجام اولین مجوز نورپردازی ما
45-صیقل دادن مواد ما قسمت 1
46-نقاشی رنگ های ورتکس ما قسمت 1
47-نقاشی رنگ های ورتکس ما قسمت 2
48-Remaking Our Stair Part1
49-بازسازی پلکان ما قسمت 2
50- ایجاد بافت خاک و سنگ های کوچک ما
51-ایجاد قسمت 1 لبه چمن ما
52-creating Our Grass Edge Part2
53-بهبود چمن و پله های ما
54-بهبود بخش 1 گچ و چوب ما
55-بهبود بخش چوب ما 2
56-بهبود قسمت 1 سقف ما
57-بهبود سقف ما قسمت 2
58-بهبود قسمت سوم سقف ما
59 پولیش عمومی قسمت 1
60-ایجاد قسمت 1 بشکه ما
61-خلق قسمت 2 بشکه ای و ایجاد قسمت 1 چرخ ما
62-ایجاد قسمت 2 چرخ ما
63-ایجاد جعبه ما
64-uv باز کردن دارایی های ما
65-تکسچرینگ دارایی های ما قسمت 1
66-تکسچرینگ دارایی های ما قسمت 2
67-تکسچرینگ دارایی های ما قسمت 3
06 نتیجه گیری:
68-بیرون
Creating a Realistic Cabin House for Game in Blender
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.