در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با طراحی محیط سه بعدی و دوبعدی یاد می گیرید.
عنوان اصلی : 3D to 2D Workflow for Environment Design
قسمت 1 - معرفی ZBrush:
01 - ZBrush را باز کنید
02 - مش و برس
03 - ایجاد یک برس زمین از یک مجسمه تصادفی
04 - یافتن POV و رندر در Zbrush
05 - یافتن POV و رندر در Keyshot
06 - زمین را اصلاح کنید
07 - کامپوزیت و رنگ آمیزی در فتوشاپ
قسمت 2 - محیط های مجسمه سازی:
01 - شکل های معدنی مجسمه سازی سنگ ها و سنگ ها
02 - شکل های ارگانیک مجسمه سازی یک درخت پیچیده
03 - شکل های دست ساز مجسمه سازی یک شهر و کابین
بخش 3 - طراحی محیط:
01 - مسدود کردن در شکل پایه
02 - تنظیم دوربین و ترکیب بندی
03 - افزودن ریشه ها
04 - بیرون ریختن سایه های فریم
05 - ایجاد Grass InsertMesh Brush
06 - ایجاد Clover InsertMesh Brush
07 - اضافه کردن شبدر و علف
08 - جزئیات صحنه
قسمت 4 - رندر برای دو بعدی:
01 - مروری بر Keyshot
02 - مواد اولیه و رندر
03 - ایجاد نقشه شناسه
04 - رندر نور و انعکاس عبور می کند
05 - Rendering Texture Passes
06 - ارائه نقشه های پیشرفته
07 - نتیجه گیری
قسمت 5 - Paintover:
01 - وارد کردن Render Passes به فتوشاپ
02 - ویرایش غیر مخرب در
03 - ترکیب پاس های رندر
04 - عمق اتمسفر
05 - عبور بافت ترکیبی
06 - تصحیح ترکیب
07 - درجه بندی رنگ ترکیب
08 - نقاشی روی و پولیش
09 - نتیجه گیری
3D to 2D Workflow for Environment Design
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.