در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
بسیاری از ما ده ها کار کوچک و بزرگ را باید در طول یک روز انجام دهیم و همین باعث می شود که فکر کنیم وقت کافی برای انجام کارهایمان نداریم. با مشاهده این کورس آموزشی قدم به قدم یاد می گیرید که چطور بر مشغله های کاری تان غلبه کنید.
عنوان اصلی : Overcoming Overwhelm
1. غلبه بر Overwhelm
اولویت های خود را بشناسید تا از سرخوردگی جلوگیری کنید
هر بله به معنای نه به هر چیز دیگری است
با توجه به ستاره شمالی خود اولویت بندی کنید
بیانیه ماموریت خود را بر اساس چرایی خود بنویسید
با بیانیه چشم انداز خود رویای بزرگ داشته باشید
برای هماهنگی تلاش کنید نه تعادل
هر روز را با برنامه ریزی متمرکز شروع کنید
برای حداکثر بهره وری پنج دقیقه وقت بگذارید
برای پاک کردن ذهن خود یک تخلیه مغزی انجام دهید
با عادت های کوچک شروع کنید
Overcoming Overwhelm
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش بالابردن کارایی کارکنان تان با دیدن آن ها به عنوان انسان
مدیرتان را مدیریت کنید
آموزش تصمیم گیری بهتر با استفاده از روشهای برنده شدن شرط بندی ها
آموزش استفاده از کنجکاوی در موفقیت
آموزش برگزاری جلسات ارائه و دریافت فیدبک ماهیانه
آموزش تعریف اهداف و رسیدن به آن ها
چرا همه فن حریف ها موفق می شوند و چطور مثل آن ها باشیم
آموزش پیدا کردن کاری مهم و انجام دادن فقط همان کار
آموزش علم رفتار برای داشتن روزهای خوب
آموزش مدیریت حس حفظ بقای درونی مان برای رسیدن به موفقیت های بزرگ
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها