در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با برند سازی یاد می گیرید.
عنوان اصلی : The Vision of Leadership: How to Build a Social Mission-Driven Brand
1. معرفی
2. تأثیر اجتماعی
3. ماموریت، چشم انداز، و معماری برند
4. نام تجاری شما به عنوان یک داستان
5. راه اندازی
6. افکار نهایی
The Vision of Leadership: How to Build a Social Mission-Driven Brand
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.