در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
بسیاری از شرکت ها از روانشناسی استفاده می کنند تا در انجام کاری که می خواهند انجام دهیم احساس خوبی داشته باشیم.بنظر مبهم میاد؟ میتونه اینطوری باشه.
اما از طراحی مشوق می توان به خوبی استفاده کرد.
در این دوره ، نویسنده " کریس نادر" توضیح می دهد که چگونه می توانید طراحی متقاعد کننده را از نظر اخلاقی و مسئولیت پذیری در محصولات خود ادغام کنید.
وی ریشه های طراحی اقناعی را در علم رفتار بررسی می کند ، و نمونه هایی از استفاده موثر و قابل قبول را به اشتراک می گذارد.
در پایان ، درک بهتری از چگونگی ایجاد انگیزه و ترغیب در کاربران خود خواهید داشت - بدون اینکه آنها را گمراه کنید.
عنوان اصلی : Persuasive Ux Ethics Of Persuasive Design
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک به همراه فایلهای تمرینی ارائه شده و به مدت زمان 23 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :
مقدمه :
خوشامدگویی
ویژگیهای طراحی جذاب کدامند :
علم رفتار
تاریخچه ی طراحی جذاب و وسوسه برانگیز چیست؟
جذب رفتار های انسانی شدن
چالش طراحی مشوق
انواع تفاوت طرحهای وسوسه برانگیز:
مشوق قابل قبول چیست؟
طراحی وسوسه برانگیز خود را تا کجا باید بکشانید؟
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.