در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی طراحی بافت و ماتریال فلز رنگ شده را در Substance Designer یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Creating Painted Metal in Substance Designer
معرفی
خوش آمدی
آنچه قبل از تماشای این دوره باید بدانید
با استفاده از فایل های تمرین
نمای کلی تنظیمات صحنه
1. ایجاد جزئیات و رنگبندی پراکنده
ایجاد جزئیات حفره دار
تاب برداشتن جزئیات حفره دار
ایجاد کاشی دندانه دار ما
در حال توزیع فرورفتگی هایمان
ساختمان در برخی از خط و خش
مخلوط کردن و معکوس کردن خراش ها
اضافه کردن رنگ به مخلوط
ساختن مقداری خاک
اتمام و استفاده از ماسک خاک ما
2. شکستن سطح با اطلاعات عادی و ناهمواری
ایجاد نقشه های معمولی
ترکیب نقشه های معمولی
ایجاد نقشه ناهمواری، قسمت 1
ایجاد نقشه ناهمواری، قسمت 2
اضافه کردن انسداد محیط و نقشه های متالیک
3. اضافه کردن لمس نهایی
افشای پارامترها، بخش 1
افشای پارامترها، بخش 2
نتیجه
بعدش چی؟
Creating Painted Metal in Substance Designer
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش استفاده از ماتریال ها در Unreal Engine برای پروژه های معماری
Unreal Engine: قالب سازی برای پروژه های مصورسازی
آموزش شبیه سازی پارچه و لباس در Blender
آموزش طراحی ماتریال های NPR در نرم افزار Substance Designer
تکنیک های مصورسازی معماری با Unreal Engine
آموزش بافت و Texture سازی بوسیله نرم افزار Substance Designer 2017
ساخت زمین یک بازی در Unreal Engine
آموزش شبیه سازی لباس و پارچه در 3Ds Max
فیلم یادگیری کامل Substance Designer 2020
آموزش مصور سازی سینمایی در Unreal