در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با مستند سازی بازی ها یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Crafting the Perfect Game Design Document: Game Design Fundamentals
1. معرفی دوره
2. نکات دوره
3. پروژه کلاس
4. اساس GDD
5. محدوده پروژه: بخش 1
6. نام بازی: بخش 1
7. مفهوم بازی: بخش 1
8. خلاصه هدف بازیکن: بخش 1
9. ژانر / تحلیل طاقچه: بخش 1
10. جمعیت هدف: بخش 1
11. خلاصه جریان بازی: بخش 1
12. جهت زیبایی شناسی بازی: بخش 1
13. برآورد پروژه: بخش 1
14. استراتژی کسب درآمد: بخش 1
15. ساختار بازی: بخش 2
16. پیشرفت بازی: بخش 2
17. ساختار سطح بازی: بخش 2
18. تجزیه و تحلیل دقیق هدف بازیکن: بخش 2
19. سناریوی جریان بازی: بخش 2
20. خلاصه مکانیک: بخش 3
21. خلاصه مکانیک اصلی: بخش 3
22. اکشن و کنترل بازیکن: بخش 3
23. کارکردهای اشیاء/دارایی ها: بخش 3
24. اقتصاد بازی: بخش 3
25. UI Screen Flow: بخش 3
26. عملکرد رابط کاربری: بخش 3
27. داستان، محیط و شخصیت ها: بخش 4
28. خلاصه داستان: بخش 4
29. دنیای بازی: بخش 4
30. اخلاق طراحی سطح: بخش 4
31. خلاصه شخصیت ها: بخش 4
32. ملاحظات فناوری: بخش 5
33. الزامات فناوری: بخش 5
34. سیستم مورد نیاز: بخش 5
35. قابلیت های هوش مصنوعی: بخش 5
36. مالی/مدیریت: بخش 6
37. برنامه ریزی جدول زمانی: بخش 6
38. نتیجه گیری
39. پروژه کلاس
40. نتیجه گیری کلاس
Crafting the Perfect Game Design Document: Game Design Fundamentals
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.