در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با بلندر یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Sci-Fi Game Environment Creation in Blender
01-مراجع و تکنیک های ما را مرور می کنیم
02-راه اندازی پروژه Blender3d ما
03-ایجاد Blockout Part1 ما
04-ایجاد قسمت 2 مسدودسازی ما
05-ایجاد Blockout Part3 ما
06-ایجاد قسمت 4 مسدودسازی ما
07-ایجاد قسمت 5 مسدودسازی ما
08-ایجاد قسمت 6 مسدودسازی ما
09-ایجاد قسمت 7 مسدودسازی ما
10-ایجاد Blockout Part8 ما
11-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 1
12-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 2
13-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 3
14-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 4
15-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 5
16-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 6
17-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 7
18-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 8
19-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 9
20-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 10
21-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 11
22-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 12
23-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 13
24-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 14
25-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 15
26-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 16
27-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 17
28-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 18
29-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 19
30-ایجاد مدل های نهایی ما قسمت 20
31-ایجاد مواد کاشی کاری ما قسمت 1
32-ایجاد مواد کاشی کاری ما قسمت 2
33-ایجاد مواد کاشی کاری ما قسمت 3
34-ایجاد مواد کاشی کاری ما قسمت 4
35-ایجاد مواد کاشی کاری ما قسمت 5
36-ایجاد مواد کاشی کاری ما قسمت 6
37-ایجاد قسمت مواد کاشی کاری ما
38-ایجاد قسمت 1 اطلس عکس برگردان ما
39- ایجاد قسمت 2 اطلس عکس برگردان ما
40- ایجاد قسمت 3 اطلس عکس برگردان ما
41-ایجاد قسمت 4 اطلس عکس برگردان ما
42-ایجاد قسمت 5 اطلس عکس برگردان ما
43-ایجاد قسمت 6 اطلس عکس برگردان ما
44- ایجاد قسمت 7 اطلس عکس برگردان ما
45-ایجاد اطلس عکس برگردان ما قسمت 8
46-Uv Unwrapping Assets Our Part1
47-Uv Unwrapping Assets Our Part2
48-Uv Unwrapping Assets Our Part3
49-Uv Unwrapping Assets Our Part4
50-Uv باز کردن دارایی های ما قسمت 5
51-Uv Unwrapping Assets Our Part6
52- راه اندازی اولین پروژه نقاش مواد ما
53-افزودن جزئیات نقشه معمولی ما به قسمت اول دارایی
54-اضافه کردن جزئیات نقشه معمولی ما به قسمت اول دارایی 2
55-افزودن جزئیات نقشه معمولی ما به قسمت اول دارایی 3
56-افزودن رنگ های پایه ما در قسمت اول دارایی
57-افزودن رنگ های پایه ما در اولین دارایی قسمت 2
58-افزودن رنگ های پایه ما در اولین قسمت 3
59-افزودن رنگ های پایه ما در اولین قسمت 4
60-نهایی کردن بافت ما برای اولین دارایی
61-وارد کردن اولین دارایی نهایی در غیر واقعی و رفع اشکالات
62- راه اندازی اولین دارایی نهایی ما در غیرواقعی
63-اضافه کردن جزئیات نقشه معمولی به قسمت دوم دارایی ما
64-اضافه کردن جزئیات نقشه معمولی به قسمت دوم دارایی ما
65-افزودن رنگ های پایه به دومین دارایی ما
66- بافت دارایی دوم ما را به پایان برسانید
67-اضافه کردن جزئیات نقشه معمولی به قسمت 1 دارایی سوم
68-اضافه کردن جزئیات نقشه معمولی به قسمت 2 دارایی سوم
69-افزودن رنگ های پایه به سومین دارایی ما
70-ایجاد بافت برای صاحب گیاه قسمت 1
71-ایجاد بافت برای صاحب گیاه قسمت 2
72-قرار دادن بافت اطلس روی دارایی هایمان
73-تنظیم دارایی های مدولار ما قسمت 1
74-تنظیم دارایی های مدولار ما قسمت 2
75- انجام اولین مجوز نورپردازی ما قسمت 1
76- انجام اولین مجوز نورپردازی ما قسمت 2
77- انجام اولین مجوز نورپردازی ما قسمت 3
78- انجام اولین مجوز نورپردازی ما قسمت 4
79-افزودن خطوط برگردان به کف
80-افزودن گیاهان ما قسمت 1
81-افزودن گیاهان ما قسمت 2
82-تعادل کردن مواد ما قسمت 1
83-تعادل کردن مواد ما قسمت 2
84-Creating Our Cables Part1
85-Creating Our Cables Part2
86-انجام دومین نورپردازی و پاس لهستانی قسمت 1
87-انجام دومین نورپردازی و پاس لهستانی قسمت 2
88- انجام بخش 1 گذرنامه نهایی لهستانی ما
89- انجام بخش 2 گذرنامه نهایی لهستانی ما
90-Outro
Sci-Fi Game Environment Creation in Blender
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
Texture سازی برای صورت کاراکترها در نرم افزار Substance Painter
رفتن به Blender ویژه هنرمندان با تجربه
ایجاد مو برای بازی در Blender
مدل سازی و حجاری فرانکشتاین در نرم افزار ZBrush
حجاری ( مجسمه سازی ) کاراکترها در ZBrush
مجسمه سازی ( حجاری ) مفهومی برای فیلم و بازی
مجسمه سازی ( حجاری ) صورت یک کاراکتر در ZBrush
کورس مدل سازی در نرم افزار Maya
مدل سازی و حجاری کاراکتر تانوس در نرم افزار ZBrush
ساخت تکستچرهای پوست در Substance Painter