در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی با ماتریال ها در نرم افزار سینما فوردی آشنا شده و ساخت و کار با آن ها را در این نرم افزار یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Cinema 4D: Creating Materials
معرفی
خوش آمدی
با استفاده از فایل های تمرین
1. درک مواد
درک مواد
ایجاد و استفاده از مواد بر روی اشیاء
از منطقه رندر تعاملی برای پیش نمایش مطالب خود استفاده کنید
با استفاده از مرورگر محتوا
استفاده از مواد در کلاهک های NURBS و انتخاب های چند ضلعی
استفاده از کانال های مواد مختلف
2. ایجاد مواد ساده
ساخت پلاستیک براق با کانال Specular
ایجاد یک توپ آینه ای با کانال Reflection
ایجاد شیشه با استفاده از شفافیت و شکست
اضافه کردن مایع به لیوان با استفاده از تنظیمات جذب شفافیت
ساخت تراکوتا با استفاده از مدل Oren-Nayar در کانال Illumination
3. کار با Shaders
ایجاد یک پس زمینه رنگارنگ با استفاده از سایه زن Gradient
ایجاد پلاستیک واقعی تر با سایه زن Fresnel
ایجاد یک ماده برنجی با استفاده از Noise shader در کانال Bump
افزودن گرانج به رنگ با استفاده از سایه زن نویز در کانال Diffusion
4. کار با بافت
با استفاده از کانال Luminance، یک تصویر را بر روی صفحه ویدیو نگاشت کنید
ایجاد یک گرافیک استنسیل شده با کانال آلفا
ایجاد یک ماده کروم ساده با استفاده از تصویر HDRI در کانال Environment
ایجاد بتن با بافت های کاشی کاری بدون درز
تطبیق بافت های موجود با سایه زن فیلتر
5. استفاده از مواد با پیش بینی بافت
قرار دادن عکس برگردان بر روی اشیا با دستورات Fit to Region و Fit to Image
انتخاب حالت پروجکشن مناسب برای مدل شما
تنظیم قرارگیری مواد با استفاده از دستور Fit to Object و ابزار Texture Axis
6. ایجاد مواد لایه ای
تجزیه مطالب دنیای واقعی به کانال های آنها
ایجاد یک متریال کاشی و سرامیک با استفاده از کانال های Displacement و Bump
اضافه کردن کف صابون به سطح کاشی و سرامیک
افزودن کپک به سطح کاشی و سرامیک
ایجاد یک ماده فلزی زنگ زده با سایه زن Layers
ایجاد یک ماده رنگ ترک خورده
نتیجه
مراحل بعدی
Cinema 4D: Creating Materials
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.