در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی یاد می گیرید که چطور با نرم افزارهای Blender & Quixel می توانید ماتریال های PBR را بسازید.
عنوان اصلی : Creating PBR Materials with Blender & Quixel
معرفی
خوش آمدی
PBR چیست؟
آنچه برای ایجاد بافت های مبتنی بر PBR نیاز دارید
1. مدل خود را در Quixel بارگذاری کنید
شناسه و نقشه انسداد محیط را ایجاد کنید
مش خود را از Blender صادر کنید
بارگذاری نقشه ها در DDO
وضوح پیش نمایش کمتر در DDO
شناسه های رنگ را در 3DO مشاهده و انتخاب کنید
2. با DDO تکسچر بسازید
اضافه کردن و حذف نقشه ها
یک ماده هوشمند فلزی اضافه کنید
مواد را در DDO تنظیم کنید
تنظیم نور در 3DO
مواد را صاف و صاف کنید
مواد و دیناماسک
یک بافت چوبی در DDO بسازید
3. از NDO و افزودن جزئیات به نقشه های معمولی استفاده کنید
نمای کلی NDO
یک قالب UV صادر کنید
لایه ها را مجسمه سازی کنید
مواد توپ را تمام کنید
نقشه های معمولی را نقاشی کنید
4. مواد را تمام کنید
مواد را به مش دوم اضافه کنید
گرد و غبار و زنگ زدگی را به کل مدل اضافه کنید
خاک را به مدل اضافه کنید
روی مواد نهایی یک پتینه بکشید
5. پروژه نهایی را در 3DO رندر کنید
پروژه نهایی را در 3DO رندر کنید
خداحافظ
Creating PBR Materials with Blender & Quixel
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.