در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
امکانی تحت عنوان Unity Visual Effect Graph در نرم افزار بازی سازی یونیتی وجود دارد که در این دوره آموزشی کار با آن را یاد می گیرید و زیباترین جلوه های ویژه مورد استفاده در بازی ها را بوسیله آن خواهید ساخت.
عنوان اصلی : Unity Visual Effect Graph - Beginner To Intermediate
1. 1.1 - مقدمه
2. 2.1 - VFX Graph VS Particle System
3. 2.2 - آماده شدن پروژه
4. 2.3 - بررسی اجمالی سریع پروژه
5. 2.4 - VFX Graph - نمای کلی
6. 2.5 - VFX Graph Sparks - Spawn, Motion & Bounds
7. 2.6 - VFX Graph Sparks - Shape & Alignment
8. 2.7 - VFX Graph Sparks - Gravity & Color
9. 2.8 - VFX Graph Sparks - تنظیم موقعیت و جهان و فضای محلی
10. 2.9 - VFX Graph Sparks - Collisions & Trigger Events
11. 3.1 - شروع Orb
12. 3.2 - بافت گوی
13. 3.3 - شعله ور شدن گوی
14. 3.4 - راه اندازی Ground AoE
15. 3.5 - شروع انفجار - جرقه
16. 3.6 - انفجار - نیمکره
17. 3.7 - انفجار - بافت نویز
18. 3.8 - Master Shader Graph - Distortion
19. 3.9 - Master Shader Graph - Dissolve & Color
20. 3.10 - انفجار - ضربه شعله ور
21. 3.11 - انفجار - شوک ویو
22. 3.12 - انفجار - تاری زمین
23. 3.13 - انفجار - علامت زمین
24. 3.14 - Impact Flipbook - Frame 03
25. 3.15 - Impact Flipbook - فریم 02، 04 و 05
26. 3.16 - Impact Flipbook - فریم 01 و 06
27. 3.17 - صادرات Impact Flipbook
28. 3.18 - استفاده از Impact Flipbook
29. 3.19 - Flipbook حلقه ضربه
30. 3.20 - ذرات گوی در
31. 3.21 - بهبودها: Orb
32. 3.22 - بهبودها: Ground AoE
33. 3.23 - بهبودها: انفجار
34. 3.24 - Orb Explosion: Variation 01
35. 3.25 - Orb Explosion: Variation 02
36. 4.1 - نتیجه گیری: چند کلمه آخر
Unity Visual Effect Graph - Beginner To Intermediate
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.