در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.

در این دوره آموزشی مجموعه ابزارها و مهارت هایی را یاد می گیرید که به عنوان جعبه ابزاری برای ارسال و دریافت نظرات و فیدبک مشتریان برای شما عمل خواهند کرد.
عنوان اصلی : A Toolkit for Giving and Receiving Better Feedback
1. ابزاری برای دادن و دریافت بازخورد بهتر
رابرت کاپلان: افراد خود را به سمت همسویی راهنمایی کنید
میشل لدرمن: ایجاد روابط از طریق دوست داشتنی
شیلا هین در مورد علم دریافت بازخورد
والری پوردی گرینوی: ارزیابی های عملکرد را بازنگری کنید
تیم هارفورد در مورد ایجاد فرهنگ مخالفت
A Toolkit for Giving and Receiving Better Feedback
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

آموزش تکنیک های Managing Up برای موفق شدن در نقش جدید کاری تان

آموزش تربیت نیروهایتان از کارمند ساده تا رهبری اجرایی

آموزش هنر و تکنیک های مذاکره

آموزش ایجاد کردن گروهی از افراد برند شده برای شروع و به پایان بردن یک بیزینس

آموزش شناخت وظیفه و شغل مناسب تان

آموزش ایجاد نقشه جامع بهبود و توسعه شغلتان

آموزش شناسایی و انتخاب Business Model مورد نظرتان

آموزش روانشناسی مدیریت تیم ها

آموزش شروع مدیریت پروژه و ایجاد کردن قواعد اولیه

آموزش مهارت ها و منابع محقق کردن اهداف کسب و کار
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها