در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی مجموعه ابزارها و مهارت هایی را یاد می گیرید که به عنوان جعبه ابزاری برای ارسال و دریافت نظرات و فیدبک مشتریان برای شما عمل خواهند کرد.
عنوان اصلی : A Toolkit for Giving and Receiving Better Feedback
1. ابزاری برای دادن و دریافت بازخورد بهتر
رابرت کاپلان: افراد خود را به سمت همسویی راهنمایی کنید
میشل لدرمن: ایجاد روابط از طریق دوست داشتنی
شیلا هین در مورد علم دریافت بازخورد
والری پوردی گرینوی: ارزیابی های عملکرد را بازنگری کنید
تیم هارفورد در مورد ایجاد فرهنگ مخالفت
A Toolkit for Giving and Receiving Better Feedback
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش پیدا کردن شغل ، مصاحبه و مذاکره بر سر حقوق
Be a Better Manager by Motivating Your Team
آموزش تکنیک های Managing Up برای موفق شدن در نقش جدید کاری تان
آموزش رهبری و مدیریت فروش های کلی
آموزش استفاده از داستان سرایی برای بدست آوردن سهم بیشتری از بازار
آموزش شناسایی و انتخاب Business Model مورد نظرتان
آموزش شناسایی و انتخاب Business Model مورد نظرتان
آموزش کار کردن بر روی نقاط ضعف و قوت تان
آموزش شناخت وظیفه و شغل مناسب تان
آموزش رهبری تغییرات در شرکت های بزرگ توزیع شده