در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی مجموعه ابزارها و مهارت هایی را یاد می گیرید که به عنوان جعبه ابزاری برای ارسال و دریافت نظرات و فیدبک مشتریان برای شما عمل خواهند کرد.
عنوان اصلی : A Toolkit for Giving and Receiving Better Feedback
1. ابزاری برای دادن و دریافت بازخورد بهتر
رابرت کاپلان: افراد خود را به سمت همسویی راهنمایی کنید
میشل لدرمن: ایجاد روابط از طریق دوست داشتنی
شیلا هین در مورد علم دریافت بازخورد
والری پوردی گرینوی: ارزیابی های عملکرد را بازنگری کنید
تیم هارفورد در مورد ایجاد فرهنگ مخالفت
A Toolkit for Giving and Receiving Better Feedback
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش شروع مدیریت پروژه و ایجاد کردن قواعد اولیه
با انگیزه دادن به نیروهایتان مدیر بهتری شوید
آموزش شناسایی و انتخاب Business Model مورد نظرتان
آموزش استفاده از تفکر طراحی برای افزایش اهمیت مشتری ها
آموزش کار کردن بر روی نقاط ضعف و قوت تان
راهنمای رهبران سازمانی برای تصمیم سازی استراتژی های کارایی تیم ها
آموزش مالکیت و مسئولیت پذیری در تیم های خلاق ( گرافیک ، انیمیشن سازی ، فیلم سازی و غیره )
آموزش روشهای خلاقانه حل مشکلات
آموزش تربیت نیروهایتان از کارمند ساده تا رهبری اجرایی
آموزش ایجاد نقشه جامع بهبود و توسعه شغلتان
✨ تا ۷۰% تخفیف با شارژ کیف پول 🎁
مشاهده پلن ها