در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی قدم به قدم یاد می گیرید که چطور ریگینگ یا همان ساخت اسکلت حرکتی برای کاراکترهای یک انیمیشن را انجام دهید. مدرس دوره مباحث را به زبانی ساده و در حین کار بر روی پروژه های واقعی به شما عزیزان یاد میدهد.
عنوان اصلی : Character Rigging For Complete Beginners
1. معرفی
2. 01 تقلب چیست
3. 02 آشنایی با رابط 3ds Max
4. 03 والدین چیست
5. 04 نقطه محوری چیست
6. 05 گروه چیست
7. 06 استخوان چیست
8. 07 سینماتیک معکوس چیست
9. 08 کنترل اشیاء چیست
10. 09 استفاده از محدودیت ها برای راه اندازی دکل بازویی ما
11. 10 پوست چیست
12. 11 ویرایش تغییر شکل های پوست
13. 12 نکته مهم از این دوره
14. نتیجه گیری
Character Rigging For Complete Beginners
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
ریگینگ کاراکترها در 3Ds Max : راهنمای تازه کاران
کورس ریگینگ ( Rigging ) در 3Ds Max
آموزش Rigging کاراکترها در 3Ds Max
Rigging شخصیت ها در نرم افزار Maya
آموزش مدل سازی سه بعدی در نرم افزار Blender
راهنمای Rigging صورت کاراکترهای سه بعدی 3Ds Max
SQL 101: A Beginner’s Guide to Structured Query Language
Graphic Design Best Practices
مدل سازی سه بعدی را از ابتدا در Blender بیاموزید
Blender 101: A Beginner’s Guide to 3D Modeling in Blender 3D