در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با آنریل انجین و تری دی مکس یاد می گیرید.
عنوان اصلی : 3ds Max to Unreal Engine Workflow and Troubleshooting
معرفی :
گردش کار 3ds Max به غیر واقعی
نسخه های نرم افزار
حداکثر راه اندازی فایل های پروژه و تمرین
رفع مشکلات پیوند دارایی
1. صادرات پاک:
راه اندازی غیر واقعی: ایجاد پروژه
تنظیم 3ds Max: واحدها
تنظیم 3ds Max: قراردادهای نامگذاری
تنظیم 3ds Max: ترکیب اشیاء
صادرات را از Max با استفاده از FBX پاک کنید
با FBX وارد Unreal را پاک کنید
با استفاده از Datasmith صادرات را از Max پاک کنید
واردات را با Datasmith پاک کنید
با استفاده از یک صحنه VR از Max صادر کنید
واردات مجدد دارایی های اصلاح شده
2. مشکلات مش:
نور و دوربین: FBX
نورها و دوربین ها: صحنه دیتا اسمیت و واقعیت مجازی
مراقب تله نوردهی باشید
گروه های صاف کننده
حاشیه مواد FBX
مش های بیش از حد متراکم
مشکلات مش برخورد
رفع مشکلات راس در هندسه
رفع مشکلات بیشتر راس
رفع مشکلات صورت
رفع مشکلات لبه در هندسه
کار با LOD: FBX
کار با LOD ها: Datasmith
3. مشکلات نقشه و مواد:
مشکلات UV که می توانید با آن مواجه شوید
مثلث های تخریب شده
UV های همپوشانی
UVs نقشه نوری از دست رفته
مدیریت چندین شناسه مواد
نتیجه :
مراحل بعدی
3ds Max to Unreal Engine Workflow and Troubleshooting
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش استفاده ترکیبی از Substance, V-Ray, 3Ds Max
آموزش رندر در SketchUp بوسیله V-Ray Next
استفاده از V-Ray 5 در نرم افزار 3Ds Max
آموزش رندر و کامپوزیتینگ در 3Ds Max بوسیله V-Ray Next
آموزش کار با نورها در V-Ray Next
دوره یادگیری استفاده از V-Ray 5 در 3Ds Max
آموزش نورپردازی به کمک تکنیک های Global Illumination برای پروژه های معماری در Unreal Engine
آموزش کامل موتور رندر منتال ری در Maya
آموزش کار با موتور رندر V-Ray Next در 3Ds Max
آموزش رندر در 3Ds Max بوسیله V-Ray Next