در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چطور فضای رقابت را برای خود و کارکنان شرکت تان بیشتر و بیشتر شفاف کنید تا بتوانید عملکرد بسیار بهتری در آن داشته باشید.
عنوان اصلی : Defining and Segmenting Competition
معرفی
تعریف و تقسیم بندی رقابت به چه معناست
1. تعریف و تقسیم بندی رقابت
مدیریت رقابت غیر مستقیم
درک اشتراک کیف پول
ایجاد یک کلاسور رقابتی
رقابت: باید مقداری داشته باشید
رقابت خیلی زیاد؟
مطالعه موردی بازار بارهای تغذیه
2. تعریف و تقسیم بندی رقابت خود در عمل
تعریف و تقسیم بندی رقابت خود در عمل
Defining and Segmenting Competition
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش ساخت طرح استراتژیک بازاریابی تان
آموزش استفاده از تکنیک های رهبری تفکر برای بدست آوردن مشتری های بی شمار
آموزش آنالیز مالی کسب و کار
آموزش تنظیم استراتژی های فروش و سرعت دادن به بدست آوردن مشتری ها
آموزش ایجاد کردن طرح رشد برای کسب و کارتان
آموزش ایجاد صورت های درآمد و جریان نقدینگی
Business Financials Explained
آموزش شناسایی بازار هدف تان
آموزش ایجاد کردن سندهای چالش و راهکارها
آموزش تقویت برنامه های بازاریابی برای بدست آوردن مشتری های جدید