وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

آموزش بافت و Texture سازی بوسیله نرم افزار Substance Designer 2017

سرفصل های دوره

در این دوره آموزشی قدم به قدم بافت یا همان تکستچر سازی برای مدل های سه بعدی بوسیله نرم افزار Substance Designer 2017 را بخوبی یاد می گیرید. 

عنوان اصلی : Substance Designer 2017 Essential Training

سرفصل ها :


معرفی
خوش آمدی
آنچه شما باید بدانید
با استفاده از فایل های تمرین
1. به روز رسانی های 2017.1 تا 2.1
خوش آمدی
فایل های تمرین به روز شده
UI: رابط Baker
UI: منبع بازنشانی Baker
نمای دو بعدی: کاشی کاری را فعال و غیرفعال کنید
الگوها: سنگفرش قوسی
الگوها: مکعب 3 بعدی
الگوها: گرادیان خطی 3
الگوها: Shape Mapper
الگوها: دایره اسپلتر جدید
نمودار: کپی و چسباندن در نمودارها
الگوها: ستاره
الگوها: ژنراتور خراش
تنظیمات: هیستوگرام را انتخاب کنید
اثرات: سیل پر
اثرات: Flood Fill به Gradient
اثرات: سیل پر کردن به رنگ تصادفی
نمونه کاشی: ورودی چند تصویری
2. بررسی اجمالی مواد شروع سریع
استفاده از اشکال
استفاده از ورودی های سفارشی
مزایای گره چند سوئیچ
تبدیل گره های دو بعدی
پوشاندن پنل داخلی
ایجاد جزئیات لبه
پوشش لبه
نسل پرچ
ایجاد نقشه معمولی
ایجاد پراکنده
انسداد محیطی
3. راه اندازی طراح مواد
گفتگوی خوش آمدید
تنظیمات و تنظیمات مهم
بسته مواد چیست؟
نمودار مواد چیست؟
انتخاب الگوی نمودار صحیح
تنظیمات نمودار ما
تنظیم مش قبل از صادرات
وارد کردن مش ها و نقشه ها به Designer
پختن نقشه های مش خاص
4. UI و مکان های ابزار
طرح UI را تنظیم کنید
آیتم ها و گزینه های منو
بخش Explorer
کتابخانه چیست؟
بخش پارامترها
5. استفاده از Designers Graph View
پیمایش و استفاده از نمای نمودار
با استفاده از گزینه های دسترسی سریع نمودارها
تنظیم بازخورد اطلاعات نمودار
با استفاده از نوار ابزار Graph View
استفاده از اندازه پیش نمایش
6. نماهای سه بعدی و دو بعدی
با استفاده از نمای سه بعدی
منوی هندسه و مواد
چراغ ها و کنترل های دوربین
تنظیمات محیط و صحنه
گزینه های نمایش و رندر
پیمایش در نمای دو بعدی
نمایش دو بعدی کنترل های ضروری
7. استفاده از گره های اتمی
اضافه کردن گره های بیت مپ
بحث در مورد قدرت گره Blur
استفاده از گره های ترکیبی
استفاده از گره Curve
گره Warp
افزودن جزئیات با گره Slope Blur
استفاده از گره های شکل
ایجاد الگوها با گره Splatter
ایجاد نرمال
ترکیب نرمال ها
ایجاد نقشه ارتفاع
ایجاد رنگ با گره های گرادیان
اضافه کردن کثیفی رویه ای
با استفاده از ابزار متن
افزودن واقع گرایی با گره سطح آب
8. ایجاد پانورامای محیطی سفارشی
اضافه کردن گره شکل پانوراما
ترکیب اشکال با هم
9. مواد MDL
MDL چیست؟
ایجاد نمودار MDL
اصول اولیه شیدر MDL
نهایی کردن BSDF ناهمسانگرد
10. توابع و نقشه های FX
توابع چیست؟
اضافه کردن نقشه FX
ساخت نقشه FX، قسمت 1
ساختن نقشه FX، قسمت 2
نهایی کردن توابع
11. صادرات و استفاده از بسته مواد
افشای پارامترهای ماده
صادرات بیت مپ
انتشار یک ماده
وارد کردن یک ماده به UE4
اضافه کردن کارهای نهایی
نتیجه
مراحل بعدی

نمایش سرفصل های انگلیسی

Substance Designer 2017 Essential Training

139,000 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
مدرس:
شناسه: LY11044
حجم: 999 مگابایت
مدت زمان: 346 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زیرنویس انگلیسی: دارد
زبان: انگلیسی ساده و روان
تاریخ انتشار: 29 دی 1398
آموزش بافت و Texture سازی بوسیله نرم افزار Substance Designer 2017
آموزش بافت و Texture سازی بوسیله نرم افزار Substance Designer 2017 1
آموزش بافت و Texture سازی بوسیله نرم افزار Substance Designer 2017 2
آموزش بافت و Texture سازی بوسیله نرم افزار Substance Designer 2017 3
آموزش بافت و Texture سازی بوسیله نرم افزار Substance Designer 2017 4
آموزش بافت و Texture سازی بوسیله نرم افزار Substance Designer 2017 5
آموزش بافت و Texture سازی بوسیله نرم افزار Substance Designer 2017 6
طراحی سایت و خدمات سئو

139,000 تومان
افزودن به سبد خرید