در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این دوره آموزشی قدم به قدم یاد می گیرید که چطور به طور ویژه برای نسل جوان ( 18 تا 35 ) سال بازاریابی کنید.
عنوان اصلی : Marketing to Generation Z
معرفی
بازاریابی برای نسل جدید
1. ژنرال Z کیست؟
چه چیزی یک نسل را تشکیل می دهد؟
رویدادها و شرایط ژنرال Z
2. Physical Meets Digital: Phigital
پیشگامان دیجیتال در مقابل بومیان دیجیتال
مهم این نیست که چگونه آن را می گویید، بلکه این است که چگونه آن را می بینید
در فروشگاه و آنلاین برای Gen Z
3. بیش از حد سفارشی
متمایز باشید، در آن جا نیفتید: چرا Gen Z برند خود را ایجاد می کند
تجربیات در مقابل موارد: Gen Z چگونه مصرف می کند
چه چیزی و کجا پست شود: ژنرال Z و رسانه های اجتماعی
4. واقع بینانه
میکرو اینفلوئنسرها: ژنرال Zers باید خود را ببیند
قیمت برای ژنرال Z مهم است
5. اقتصاددان
اقتصاد اشتراک گذاری: تعریف ژنرال Z
معنی کافی نیست: ژنرال Z به علت و کیفیت اهمیت می دهد
6. ترس از دست دادن (FOMO)
یکی بخر، یکی بگیر (BOGO): بازاریابی کلاسیک که هنوز با ژنرال Z کار می کند
هشت ثانیه: دامنه توجه ژنرال Z
7. خودتان این کار را انجام دهید (DIY)
فروش به گروه جنرال Z
اجازه دهید ژنرال Z شرکت کند
8. رانده شده
#تفرعن: ژنرال Z برندگان را دوست دارد
حداقل محصول قابل دوام (MVP): ژنرال Z می خواهد اولین کسی باشد که وارد بازار شود
Marketing to Generation Z
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.