در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این دوره آموزشی با موتور فیزیک نرم افزار بازی سازی یونیتی 2019 آشنا شده و استفاده از امکانات آن را بخوبی یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Unity 2019 3D Game Physics
مقدمه ای بر فیزیک بازی برای یونیتی 2019:
بررسی اجمالی دوره
یکپارچه سازی، تشخیص برخورد، و وضوح برخورد
سیستم فیزیک یونیتی (گذشته، حال و آینده)
تنظیمات پروژه فیزیک یونیتی
Physics Lifecycle، Physics.Simulate() و Time Dilation
اجزای فیزیک یونیتی 2 بعدی:
کامپوننت Rigidbody2D
کامپوننت Collider2D
افکتورهای دوبعدی
مفاصل دو بعدی
Physics for Unity Sprite Shape (ویژگی پیش نمایش)
اجزای فیزیک سه بعدی Unity:
خلاصه ای از Rigidbody و Collider برای 3D
دارایی مواد فیزیک
مفاصل سه بعدی
راگدول
فیزیک زمین
برنامه نویسی فیزیک یونیتی سی شارپ:
رویدادهای OnCollision و شیء برخورد
رویدادهای OnTrigger و شی Collider
افزودن نیروهای برنامه ای
isSleeping، isKinematic، useGravity و Velocity
Physics.Raycast() و RaycastCommand ScheduleBatch()
اشکال زدایی فیزیک: Debug.DrawRay()، پنجره اشکال زدای فیزیک و پنجره نمایه ساز
پروژه: ایجاد یک بازی دوبعدی کلون پرندگان خشمگین:
راه اندازی پروژه دو بعدی
ایجاد پخش کننده و ورودی
ایجاد موانع
اضافه کردن شرایط برد / باخت
اضافه کردن پولیش اضافی
پروژه: ایجاد یک بازی سه بعدی Marble Madness Clone:
راه اندازی پروژه سه بعدی
ایجاد پخش کننده و ورودی
ایجاد موانع
اضافه کردن شرایط برد / باخت
اضافه کردن پولیش اضافی
موضوعات پیشرفته:
بهترین تمرینات با فیزیک
بهینه سازی فیزیک
پیش بینی مسیر فیزیک
پشته فناوری داده گرا (DOTS) برای Unity Physics
Unity 2019 3D Game Physics
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.