در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با تری دی مکس یاد می گیرید.
عنوان اصلی : 3ds Max: Digital Humans for Architectural Visualizations
معرفی :
مقدمه ای بر انسان های دیجیتال
با استفاده از فایل های تمرین
1. شروع به کار:
فرآیند شخصیت
نمای کلی 3ds Max rigging
منابع برای مدل های سه بعدی
دستکاری و بافت سازی مدل های سه بعدی
2. ایجاد اسکلت در CAT:
ایجاد اسکلت در CAT
اتصال اسکلت CAT به مش
تنظیم دقیق اسکلت
3. شخصیت های پوستی:
پوست انداختن مش
تنظیم پاکت نامه ها
تنظیم رئوس
نهایی کردن پوست
4. متحرک سازی شخصیت ها در CAT:
درک CTMotion
ایجاد یک پیاده روی رویه ای
تنظیم پیاده روی
حرکت در صحنه
قدم زدن در مسیری و قدمی
ایجاد ژست ها
متحرک سازی بین ژست ها
ذخیره و بارگذاری کلیپ ها
5. کار با Biped:
نمای کلی دوپا
حالت شکل دوپا
پوست انداختن دوپاها
پیاده روی متحرک در دوپا
انیمیشن کی فریم در دوپا
ضبط حرکت در دوپا
نتیجه :
مراحل بعدی
3ds Max: Digital Humans for Architectural Visualizations
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
آموزش طراحی و مدل سازی داخلی یک منزل مسکونی با 3Ds Max و V-Ray
آموزش ریگینگ چهره در Maya
آموزش کار با نرم افزار تحت وب Sketchup Free
آموزش دیالوگ سازی برای انیمیشن ها
آموزش ساخت کاراکتر های انیمیشنی در 3ds Max
آموزش کار با دوربین سه بعدی نرم افزار 3Ds Max
آموزش رندر و نورپردازی فضای خارجی در Maya با موتور رندر Arnold
آموزش مدل سازی اتومبیل در نرم افزار Blender
آموزش نورپردازی و رندر فضای داخلی با 3Ds Max, V-Ray
آشنایی با انواع فایل فضای سه بعدی و شبیه سازی های 3D