در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
در این دوره آموزشی یاد می گیرید که چطور از تفکر طراحی برای افزایش اهمیت مشتری ها و بهبود بیزینس تان با آن ها استفاده کنید.
عنوان اصلی : A Design Thinking Approach to Putting the Customer First
1. یک رویکرد تفکر طراحی برای اولویت دادن به مشتری
AG Lafley در پذیرش همدلی مشتری
تیم براون: از تفکر طراحی در همه جا استفاده کنید
سارا بلیکلی: یک نمونه اولیه برای راه حل منحصر به فرد خود ایجاد کنید
تاد یلین در یک مطالعه موردی در شکست موفق
مت دیکسون: نیازی را ایجاد کنید که مشتری شما نادیده گرفته شود
A Design Thinking Approach to Putting the Customer First
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.
توسعه هوش هیجانی و استفاده از آن برای موفق شدن
آموزش تکنیک های کمک زنان به هم برای رشد و موفقیت بیشتر در محیط کار
آموزش هنر و تکنیک های مذاکره
آموزش مقابله با نژاد پرستی
آموزش ایجاد کردن گروهی از افراد برند شده برای شروع و به پایان بردن یک بیزینس
آموزش روشهای تست شده برای گرفتن تصمیم های پیچیده
آموزش شروع مدیریت پروژه و ایجاد کردن قواعد اولیه
آموزش پروسه های رهبری اجرایی اثر گذار
The Key to Good Communication: Your Audience
آموزش پیدا کردن شغل ، مصاحبه و مذاکره بر سر حقوق