در حال حاضر محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
با مشاهده این کورس آموزشی از طریق انجام پروژه های واقعی و به زبانی بسیار ساده مطالب فراوانی را در رابطه با مدیریت مشتریان یاد می گیرید.
عنوان اصلی : Avoiding Common Pitfalls in Customer Success Management
1. به حداکثر رساندن ارزش و اجتناب از دام های رایج:
بررسی اجمالی
چه کسی از مدیریت موفقیت مشتری (CSM) سود می برد؟
مشارکت با مشتریان
تله ها و دام های متداول CSM، قسمت 1
تله ها و دام های رایج CSM، قسمت 2
تله ها و دام های رایج CSM، قسمت 3
Avoiding Common Pitfalls in Customer Success Management
در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.