وب سایت تخصصی شرکت فرین
دسته بندی دوره ها

Business Etiquette Phone Email and Text

سرفصل های دوره

حتماً برایتان پیش آمده است که گاهی بین استفاده از تلفن، ایمیل یا پیامک مردد شوید. این آموزش به این موضوع می پردازد که کدام روش تماس برای چه زمانی مناسب تر است و ادبیات مناسب و تأثیر گزار در هر روش چیست.

تلفن ،ایمیل ،یا پیام کوتاه؟ یاد بگیرید که چه متد ارتباطی را در چه زمانی به کار ببرید.سوزانا کی با اموزش ایمیل شروع می کند و همه چیز از تنظیم امضاها تا به کاربردن لحن و تُن درست در این ارتباط را توضیح می دهد.همچنین او در این دوره چگونگی بهترین استفاده از پاسخ دهندگان خودکار و تایید دریافت یک ایمیل و پیگیری ایمیل پاسخ داده نشده را توضیح می دهد.این دروس به مشاهده کنندگان کمک میکند تاارتباطات ایمیلی که تا به حال داشتند را ارزیابی کنند واطمینان حاصل کنند که گیرندگان این ایمیل ها در هر صورتی از انها سوءبرداشت نداشته اند.مطلب بعدی اصول فرستادن پیام کوتاه است که شامل باید ها و نبایدهایی است که باید در فرستادن پیام کوتاه رعایت شود. بعد از آن سوزانا به ارتباطات تجاری رایج مثل نامه ،درخواست پرداخت ،پیام های تشکر و چگونگی ایجاد ارتباط مناسب در سطوح فوری و اورژانسی ، نگاهی می اندازد. در نهایت ، این دوره اصول استفاده ازتماس های تلفنی مثل سلام و احوالپرسی های مناسب ، پیام های پستی ،پیام های خارج از دفتر و رفتارهای لازم در تماس های تلفنی را پوشش می دهد. مباحث عبارتند از : درک اصول مربوط به موضوع ، پیام های آغازین و سلام ، امضا به کار گیری BccوCc و پاسخ به همه اداب نوشتن پیام کوتاه نوشتن نامه های تجاری اصول گذاشتن پیام صوتی ویادگیری آنچه که باید در تماس تلفنی گفته شود. 

عنوان اصلی : Business Etiquette Phone Email and Text

این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی LyndaApp است که بر روی 1 حلقه دیسک ارائه شده و به مدت زمان 59 دقیقه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش آشنا می شویم :

مقدمه :
خوش آمد گویی

استفاده از اصول مناسب در ایمیل :
شناخت شیوه ها و اصول رایج در موضوعات , جملات آغازین و امضا
شناخت اداب مربوط به متن اصلی ایمیل
شناخت اصول پاسخ گویی به ایمیل با استفاده از CC, BCC و پاسخ به همه
شناخت ایمیل های پاسخ دهنده ی خودکار و تاییدیه ی دریافت
شناخت زمان و چگونگی پاسخ به یک ایمیل

استفاده از اصول مناسب در پیام کوتاه :
شناخت اداب پاسخگویی به یک پیام کوتاه و انتظارات مناسب
شناخت شیوه ها و اصول رایج در نوشتن محتوای پیام کوتاه

استفاده از اصول مناسب در ارتباطات مکتوب :
شناخت اصول رایج در متداول ترین ارتباطات تجاری
شناخت عناصر و اداب مناسب در نامه های تجاری
شناخت اداب مناسب در رایج ترین ارتباطات مکتوب – ایجاد ارتباط

استفاده از اصول مناسب در تماس های تلفنی :
شناخت اداب رایج در گذاشتن پیام صوتی
شناخت بهترین اداب و رفتارهای در شروع مکالمه در پیام های صوتی
شناخت زمان ومواردی که باید در مکالمات تلفنی ذکر شود
شناخت اداب و شیوه های رایج در طول یک تماس تلفنی

نتیجه :
مروری بر مفاهیم

83,800 تومان
بیش از یک محصول به صورت دانلودی میخواهید؟ محصول را به سبد خرید اضافه کنید.
خرید دانلودی فوری

در این روش نیاز به افزودن محصول به سبد خرید و تکمیل اطلاعات نیست و شما پس از وارد کردن ایمیل خود و طی کردن مراحل پرداخت لینک های دریافت محصولات را در ایمیل خود دریافت خواهید کرد.

ایمیل شما:
تولید کننده:
شناسه: LF041
حجم: 944 مگابایت
مدت زمان: 59 دقیقه
تعداد دیسک: 1 عدد
زبان: فارسی
تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1397
Business Etiquette Phone Email and Text
آموزش آداب معاشرت بیزنسی در پیام کوتاه، ایمیل و مکالمات تلفنی – به زبان فارسی 1
آموزش آداب معاشرت بیزنسی در پیام کوتاه، ایمیل و مکالمات تلفنی – به زبان فارسی 2
آموزش آداب معاشرت بیزنسی در پیام کوتاه، ایمیل و مکالمات تلفنی – به زبان فارسی 3
آموزش آداب معاشرت بیزنسی در پیام کوتاه، ایمیل و مکالمات تلفنی – به زبان فارسی 4
آموزش آداب معاشرت بیزنسی در پیام کوتاه، ایمیل و مکالمات تلفنی – به زبان فارسی 5
آموزش آداب معاشرت بیزنسی در پیام کوتاه، ایمیل و مکالمات تلفنی – به زبان فارسی 6
طراحی سایت و خدمات سئو

83,800 تومان
افزودن به سبد خرید